Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تراکتور با تاکید بر اینکه احترام زنوزی واجب است، گفت: به خاطر تماس ایشان و هواداران تراکتور به تبریز آمدم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا منصوریان، درباره قبول مسؤولیت سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور، اظهار داشت: تراکتور به همراه استقلال و پرسپولیس یکی از سه قطب فوتبال ایران است و خیلی خوشحالم که سرمربی این تیم شده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال برای پرشورها عشق و زندگی است.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور در ادامه افزود: از مدتها پیش آرزو داشتم و خیلی امیدوار بودم که یک روز به تبریز بیایم و در ورزشگاهی که 100 هزار تماشاگر دارد، سرمربیگری کنم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و امروز افتخار پیدا کردم تا در دیار ستارخان‌ها، باقرخان‌ها و باکری‌ها کار کنم.

او با اشاره به روند مذاکراتش با مالک باشگاه، خاطرنشان کرد: زمانی که آقای زنوزی و آقای الیاسی با من تماس گرفتند، گفتم که به خاطر «شور هواداران و احترامی که برای شما قائلم به تراکتور می‌آیم». در ادامه هم قرارداد تنظیم شد. من خیلی راحت به تراکتور آمدم، چون احترام ویژه‌ای به آقای زنوزی قائلم و ایشان مانند برادر بزرگم هستند. زنوزی برای فوتبال از جیب خودش خرج می‌کند و به همین خاطر احترام ایشان واجب است.

منصوریان ادامه داد: با هواداران تراکتور خاطرات خوبی دارم و اینکه این تیم در همه شهرها و ورزشگاه‌ها هواداران پرشورش را دارد، برای من لذت‌بخش است. دلیل اصلی حضورم در تبریز، هواداران پرشور میلیونی تراکتور و آقای زنوزی هستند.

او با بیان اینکه «برای دیدار با پرشورها لحظه شماری می‌‎کنم»، گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر بتوانم بار دیگر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را پُر از هواداران ببینم و شاهد شعار معروف «بیر، ایکی، اوچ» آنها باشم. ان‌شاءالله با انرژی مثبت پرشورها، بتوانیم امسال اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که «چه اهدافی برای آینده تیم متصور است؟»، گفت: تیم‌های بزرگ، اهداف بزرگی دارند. تلاش می‌کنیم که از پرچم و پیراهن تراکتور مانند خانواده خودم پاسداری کنم. این پیراهن، دست من امانت است و به مردم تُرک زبان کشور و هواداران میلیونی تراکتور قول می‌دهم که با جان و دل برای این تیم تلاش کنم. مبنای کار کردن ما در تراکتور، زحمت کشیدن خواهد بود.

منصوریان ادامه داد: من خودم این شعار زیبای هواداران تراکتور را می پسندم که «یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بایراقی» و از هواداران می‌خواهم که با همین شعار همانند همیشه از تراکتور حمایت کنند تا ما هم پشت‌مان را به آنها گرم کنیم و کارهای بزرگ انجام بدهیم.

او در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم که من فقط با یک تماس از سوی آقای زنوزی هدایت تراکتور را قبول کردم و به ایشان گفتم که «باعث افتخار من است که در این شهر و برای هواداران تراکتور کار کنم.» ما در کمتر از 48 ساعت با هم به توافق رسیدیم و قرارداد امضا کردیم. خدا را هم شکر می‌کنم که در روز تولد استاد شهریار به تراکتور آمدم و ضمن تبریک و گرامیداشت این روز، دوست دارم این مصراع زیبا از ایشان را تقدیم هواداران میلیونی تراکتور کنم:  سلام اولسون شوْکتوْزه ائلوْزه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تراکتور هواداران تراکتور آقای زنوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم

به گزارش قدس آنلاین آتیلا حجازی، سرپرست جدید تیم استقلال با توجه به حضور پرشور هواداران این تیم در تمرین امروز جمعه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هواداران استقلال به دلیل حمایت همه‌جانبه‌شان در طول فصل تشکر می‌کنم و امیدوارم در پایان فصل به انتظاری که آنها از تیم دارند، برسیم.

وی درباره انتخابش به عنوان سرپرست استقلال هم گفت: با توجه به اینکه از قبل صحبت‌هایی مبنی بر آمدن من بود، با من تماس گرفته شد، ایران نبودم و بی‌درنگ دوست داشتم که خدمتی به باشگاه بکنم.

حجازی در واکنش به سوالی درباره تغییر کادر مدیریتی باشگاه در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ، تصریح کرد: نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم، ما نگاه‌مان رو به آینده هست. از تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم، الان ما فقط نیاز به آرامش و تمرکز داریم و در وضعیت حساسی هستیم.

سرپرست استقلال درباره برگزاری بدون تماشاگر بازی با پیکان در هفته آخر در ورزشگاه دستگردی با وجود حضور این تیم کورس قهرمانی، یادآور شد: فوتبال با تماشاگر زیباست، در آخرین بازی حتی اگر میزبان هم نباشیم باید از حداقل حضور تماشاگران بهره‌مند باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که این اتفاق بیفتد. در این رابطه قرار است جلساتی برگزار شود و برخلاف برخی حرف و حدیث‌ها بازی با پیکان در خارج از تهران و قزوین برگزار نخواهد شد.

وی درباره برطرف شدن مشکلات مالی هم تصریح کرد: در صحبتی که با بازیکنان داشتیم قول دادیم که اتفاقات خوبی در حوزه مالی خواهد افتاد و فقط تمرکزشان به زمین بازی شد و مدیریت تیم مسائل دیگر پیگیری می‌کند.

حجازی که پس از نزدیک به ۱۳ سال دوباره به استقلال برگشته است، درباره تغییراتی که نسبت به قبل در این تیم ایجاد شده، گفت: سال ۹۰ مربی استقلال بودم، با گذشته ۱۳ سال به هر حال فوتبال پیشرفت می‌کند، به تیمی که داعیه قهرمانی در آسیا را دارد، باید بیشتر از این رسیدگی شود و این مسئله با حضور هولدینگ خلیج‌فارس و احمد شهریاری شدنی است.

سرپرست استقلال درباره اضافه شوند یک پسوند به نام استقلال با توجه به اینکه این باشگاه تحت مالکلیت هولدینگ خلیج‌فارس رفته است، تاکید کرد: در شهری که در ترکیه هستم، تیم آدنا اسپور وقتی به عنوان مثال زیر نظر یک شرکت هواپیمایی یا شرکت نفتی می‌رود، یک پسوند گذاشته می‌شود. این مسئله در ایران اما خیلی مرسوم نیست و امیدوارم نام استقلال از قدیم بوده است با همین نام بماند.

وی درباره شرایط کمپ استقلال هم اذعان داشت: نقایصی وجود دارد، در حال انجام کارهای زیربنایی برای کمپ هستیم که فصل آینده تفاوت را احساس خواهید کرد.

حجازی درباره توهین به هوداران زن در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان هم اظهار داشت: جز تاسف برای دیدن آن صحنه چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. باید از نظر اخلاقی باید نسبت به حضور بانوان در استادیوم‌ها حواسمان بیشتر باشد تا بیشتر زمینه حضور زنان در بازی‌ها مهیا شود. البته حضور هم مردان و هم زنان در ورزشگاه‌ها باعث پیشرفت فوتبال ایران می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!