Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقه های قرآن کریم در رشته حفظ ۱۰ جزء،  عاطفه پاینده از لاهیجان رتبه اول و لیلا عیسی زاده از  آستارا رتبه دوم را کسب کردند.

محمد مهدی قربانیان با بیان اینکه در رشته حفظ ۱۰ جزء ، مریم صنعتی از لنگرود، مریم هاشمیان از فومن و سکینه علیزاده از لاهیجان رتبه های برتر را به دست آوردند، افزود: در رشته حفظ ۲۰ جزء ، کبری خوش سرشت از لنگرود و رقیه رضایی از ماسال رتبه های برتر را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در رشته حفظ کل سیده زینب تقوی پور و فاطمه قلی زاده از رشت و فرزانه صادقی از تالش اول تا سوم شدند ضمن اینکه در رشته ترتیل افسانه دنیایی از آستارا اول، ندا نوان مقصودی از لاهیجان دوم و صفورا عطا بخش از لاهیجان سوم شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه در رشته قرائت سمیه آصفی از تالش، زینب پیدا از آستارا و سیده فاطمه صلواتیان از لاهیجان رتبه های برتر را کسب کردند، خاطر نشان کرد: ۲ نفر اول در قرائت و حفظ کل و نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری راه یافتند.

مرحله کشوری مسابقات قرآنی در نیمه اول آبان ماه، به صورت آنلاین و مجازی برگزار می شود.

چهل و سومین دوره مسابقه های قرآن کریم "مرحله استانی" از روز گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی در بقعه متبرکه خواهر امام رشت آغاز شد که مسابقه های بخش خانم ها روز گذشته پایان یافت و رقابت آقایان امروز در حال برگزاری است.

در چهل و سومین دوره مرحله استانی مسابقه های قرآن کریم ۴۰ نفر از خانم ها با هم رقابت کردند و  رقابت آقایان با شرکت۴۲ نفر در حال انجام است، این دوره از مسابقه ها در ۹ رشته حفظ ۵ جزء ، ۱۰ جزء ، حفظ ۲۰ جزء  و کل، قرائت، ترتیل و دعا خوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم در نظر گرفته شده ضمن اینکه مسابقه های رشته دعاخوانی و تواشیح، ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها رشت سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم گیلان رشت سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم گیلان اخبار کنکور مسابقه ها قرآن کریم رشته حفظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی

به گزارش خبرگزاری مهر، رباب ملایی، در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند…

رباب ملایی، کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از تعداد ۱۷۷ نفر، ۴۷ نفر در رشته ۱۰ جز، ۲۷ نفر رشته ۲۰ جز و ۱۰۳ نفر در رشته حفظ کل در این آزمون حضور خواهند یافت. کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: نتایج این آزمون طبق جدول زمان بندی سازمان دارالقرآن الکریم ۲۱ خردادماه از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

ملایی با تشریح طرح اعطای مدرک حفظ گفت: بر اساس مصوّبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به حافظان کلام وحی، سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصّصی به حافظان قرآن کریم را اجرا می‌کند.

کد خبر 6094878

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی