Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:18:08 GMT

رسمی؛ جوزپ بارتومئو در یک قدمی اخراج از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۸۴۳۱

رسمی؛ جوزپ بارتومئو در یک قدمی اخراج از بارسلونا

با رسیدن امضاها علیه رئیس باشگاه بارسلونا او در آستانه اخراج قرار گرفته و بارسلونا دستخوش تحولی جدید خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از مشکلات به وجود آمده در باشگاه بارسلونا، 3 نامزد کسب عنوان ریاست باشگاه، جوردی فاره، ویکتور فونت و لوئیز فرناندز با همکاری یکدیگر و پس از ملاقات با گروه‌ هواداری بارسلونا، اقدام به جمع‌آوری امضا برای کنار کردن بارتومئو و هیئت مدیره فعلی بارسلونا کردند و تنها تا 17 سپتامبر(دو روز دیگر) فرصت خواهند داشت تا 16520 امضا از اعضای رسمی باشگاه جمع‌آوری کنند تا رییس فعلی برکنار و انتخابات زود هنگام برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

روز گذشته این کمپین که "Mes que una Moció" نام دارد، اعلام کرد تاکنون 12700 امضا جمع شده و دقایقی پیش با موفقیت توانست به حد نصاب لازم دست پیدا کند و اعلام شده است که تاکنون 16521 امضا جمع شده و این پروسه تا ساعت 18 امروز به وقت محلی ادامه خواهد یافت.

هدف کمپین رسیدن به 17000 امضاست که معادل 15 درصد اعضای رسمی باشگاه خواهد بود که یک رقم جادویی در این سطح محسوب می شود.

 

امروز ساعت 18 این کمپین موظف خواهد بود تا اسناد و مدارک لازم در مورد امضاهای جمع شده را در اختیار باشگاه بگذارد و سپس مرحله بعدی شروع خواهد شد که مربوط به رسمیت شناسی و اعتبار امضاهاست. معمولا در چنین شرایطی تعدادی از امضاها از اعتبار ساقط می شوند که این خود یک داستان متفاوت و البته بسیار مهم دیگر است.

 

 

 

 

آیین نامه باشگاه در این مورد تصریح می کند که ظرف ده روز کاری پس از ارسال رسمی درخواست، اعتبارسنجی شروع خواهد شد و این پروسه وارد فاز جدی خود خواهد شد. افراد دخیل در این مورد عبارتند از دو عضو کمپین که یکی قطعا جوردی فاره خواهد بود، دو عضو هیئت مدیره باشگاه منصوب شده توسط خود هیئت مدیره و یک نماینده از فدراسیون فوتبال کاتالونیا.

بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم

اسطوره چلسی و لیگ برتر انگلیس از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد می‌گوید. 

طرفداری | سر الکس فرگوسن ماه‌ها برای انتقال جان تری تلاش کرده بود. 

جان تری در جدیدترین صحبت‌های خود در پادکست سایمون جردن، از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد پرده برداشت. پس از تغییر سرمربی آکادمی وست‌هم، تری باید به سراغ باشگاه جدیدی می‌رفت. او فرصت انتقال به چلسی، منچستریونایتد و آرسنال را داشت. اسطوره آبی‌ها در نهایت تصمیم گرفت راهی استمفوردبریج شود و تا پایان دوران حضورش در این باشگاه، بیش از 500 بار پیراهن چلسی را بر تن کرد. جان تری در این مورد گفته است:

آرسنال فرش قرمز برایم پهن کرده بود، منچستریونایتد هم همینطور، اما چلسی هیچ کاری نکرد. تنها چیزی که به من پیشنهاد داد، یک جفت کفش برای اولین فصل و دو پوند هزینه رفت و آمد با قطار بود. سر الکس فرگوسن هر هفته یا ماهانه با خانه ما تماس می‌گرفت، با پدرم و با من صحبت می‌کرد و بررسی می‌کرد که به مدرسه می‌روم، همه کارها را درست انجام می‌دهم و تمرین می‌کنم. واقعا باورنکردنی بود.

با وجود تلاش‌های وسوسه کننده سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، جان تری عاشق چلسی شده بود. او در این مرود می‌گوید:

وقتی وارد چلسی شدم، می‌دانستم که باشگاه مناسبی برای من است. احساس می‌کردم خانه‌ام را پیدا کرده‌ام، می‌دانید، مثل زمانی که وارد خانه‌ای می‌شوید و احساس می‌کنید که برای 20 سال آینده آنجا خواهید بود، این حس را در چلسی داشتم. نمی‌دانم چه بود، چون خودم از مدرسه به تمرین می‌رفتم. در ساعت 16:30 مدرسه را ترک می‌کردم تا ساعت هفت به آنجا برسم. دو پوند را هرگز برای قطار پرداخت نمی‌کردم. از 14-15 سالگی برای چند سال به این سبک زندگی کردم. باید تصمیم می‌گرفتم که کدام تیم را انتخاب کنم اما من عاشق چلسی شده بودم. 

 پدر جان تری هوادار سر سخت شیاطین سرخ بود. مدافع سابق سه‌شیرها از پدرش می‌گوید:

وقتی در چلسی فرم‌های مدرسه‌ام را امضا می‌کردم، آن‌ها برای من و خانواده‌ام غذا تدارک دیده بودند... قبل از امضا، پدرم عصبانی شد و گفت «لعنتی، باید با منچستریونایتد قرارداد امضا کنی!».

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم