Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاتنهام روزهای شلوغی را در نقل و انتقالات سپری می کند.

تاتنهام می خواهد تا پایان نقل و انتقالات یک مهاجم به خدمت بگیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، تاتنهام به دنبال یک مهاجم برای ذخیره ی هری کین است و در روزهای گذشته آندره آ بلوتی و الکساندر سورلوت به این تیم لینک شدند. با این حال اما رومانو خبر داد که انتقال بلوتی و سورلوت منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوتی در تورینو خواهد ماند و سورلوت نیز قرار است با قراردادی دائمی به لایپزیش ملحق شود. تاتنهام اما همچنان خواهان جذب یک مهاجم است و به محض نهایی کردن انتقال گرت بیل و سرخیو رگیلون، برای جذب مهاجمی جدید اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

گرت بیل و سرخیو رگیلون تست پزشکی تاتنهام را در مادرید پشت سر می گذارند / فوری

مائوریسیو پوچتینو: تنها 25 دقیقه از مستند تاتنهام را تماشا کردم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی شمال لندن باید از آرسنال میزبانی کند.

آرسنال به تازگی با نتیجه 5-0 چلسی را شکست داده و در مقابل آخرین بازی تاتنهام به دو هفته پیش برمی‌گردد که با نتیجه 4-0 مقابل نیوکسل شکست خوردند.

سون هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام، به دیدار با آرسنال به عنوان یک محک جدی و خوب برای  تیم تحت هدایت آنگه پوستکوگلو نگاه می‌کند.

سون هیونگ مین در گفتگو با استاندارد درمورد بازی فردا مقابل آرسنال گفت:"ما می‌توانیم خودمان را مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا و لیگ برتر محک بزنیم؛ بلکه در جهان."

وضعیت تیم؟

هنوز کمی بی تجربه هستیم چون در حال ساختن یک تیم جوان هستیم‌. برخی از آن‌ها اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. فکر می‌کنم نحوه بازی ما بسیار مهم است: باید به سبک بازی خود پایبند باشیم و کاری که همیشه انجام می‌دهیم را در این بازی به نمایش بگذاریم.

آرسنال؟

به نظرم این بازی برای ما آزمایش بسیار خوبی است. مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم و بنابراین برای ما عالی خواهد بود. شما می‌خواهید همیشه رقابت خوبی داشته باشید و با بهترین تیم‌های جهان روبرو شوید.

دیگر خبرها

  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی