Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، روابط عمومی فرمانداری تهران در خصوص روند قانونی تطبیق مصوبه نامگذاری معابر تهران پاسخ داد واظهار کرد: مطابق قانون، مسؤول قانونی تطبیق مصوبات شورا، شخص فرماندار نیست و هیأت سه نفره فرابخشی است.

فرهادی، فرماندار شهرستان تهران در این خصوص افزود: با ارجاع تصمیم نهایی شورای اسلامی شهر تهران به هیأت حل اختلاف مرکزی، نظر این هیأت ملاک عمل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مصوبه اخیر نام‌گذاری معابر تهران نیز مشابه سایر مصوبات در فرصت قانونی در هیأت تطبیق، مطرح گردیده است، افزود: مراجع ذیصلاح وجود نواقصی در مصوبه شورای اسلامی شهر تهران را به هیات تطبیق اعلام کرده‌اند و این هیأت به موجب قانون خواستار بررسی بیشتر شورای  اسلامی شهر در این خصوص شده است.

فرماندار شهرستان تهران خاطر نشان کرد: در این زمینه، قانون کاملاً شفاف و روشن است و پس از اعلام نظر هیأت تطبیق، متعاقبا تصمیم نهایی شورای  اسلامی شهر تهران به هیات حل اختلاف مرکزی، متشکل از معاون حقوقی رئیس جمهور، رئیس سازمان شهرداری‌های کشور، نماینده دیوان عدالت اداری، نماینده دادستان کل، نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و شورای عالی استان‌ها ارجاع می گردد و در نهایت نظر هیأت حل اختلاف مرکزی قطعی و ملاک عمل خواهد بود.

منبع: الف

کلیدواژه: اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقض کردن قانون توسط فرماندار تگزاس + فیلم

چهار سال پیش فرماندار تگزاس ویدئویی منتشر و اعلام کرد که قانون آزادی بیان در دانشگاه‌ها را امضا کرده است.
اکنون همان فرماندار گارد مسلح ایالت را به دانشگاه تگزاس فرستاده تا با دانشجویان حامی فلسطین برخورد کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • نقض کردن قانون توسط فرماندار تگزاس + فیلم
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی