Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:01:58 GMT

البرزی ها به پویش شور عاطفه بپیوندند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۸۸۹۶

البرزی ها به پویش شور عاطفه بپیوندند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز روز پنجشنبه در نشست پویش عاطفه های البرز اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید، پویش شورعاطفه ها در فضای مجازی ویژه مدارس با شعار" هر مدرسه یک پایگاه همدلی" در این استان فراخوان شده است.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله این حرکت خداپسندانه در راستای تحقق دستورات دین مبین اسلام و ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی و ضرورت مشارکت فعال در مواجهه با نیازهای فوری و عمومی جامعه و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و تامین مایحتاج تحصیل آنان با مشارکت مرکز نیکوکاری فرهنگیان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط خاصی که به دلیل شیوع بیماری کرونا حاصل شده است، یادآورشد: مهمترین نیاز امروز دانش آموزان البرزی به تلفن همراه هوشمند و یا تبلت است.

فهمیده یادآورشد: دانش آموزان بی بضاعت دراین روزها که بیشترآموزش های درسی دربستر شبکه شاد ارائه می شود نیاز به تجهیزات آموزشی دارند تا به کلاس های درس معلمان وارد شوند.

وی ادامه داد: دراین پویش شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ به نام مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز برای اهدای کمک های نقدی در نظرگرفته شده است.

وی گفت: شورعاطفه ها دراستان البرز در ۸ مهرماه ۹۹ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی  به صورت حضوری و مجازی انجام می شود تا بسترمناسب برای خدمات رسانی آموزشی به دانش آموزان بی بضاعت بوجود آید.

مدیرسازمان دانش آموزی استان البرزهم اظهارداشت: این پویش تلنگری برای بیدارشدن  و آستین همت بالا زدن برای کمک به دانش آموزانی است که خانواده  توان تامین هزینه ابزارآموزشی هوشمند را برای فرزندانشان ندارند.

محسن صادقیان خاطرنشان کرد: این پویش برای ایجاد دغدغه وحمایت از دانش آموزانی درالبرز راه اندازی شده است که به دلیل فقر امکان حضور درکلاس درس معلم را ندارند.

وی بیان داشت: برای پشتیبانی ازدانش آموزان بی بضاعت نیاز به همدلی همه مردم  حتی با حداقل های کمک مالی داریم.

وی جریان سازی این پویش معنوی – اجتماعی را درهمه شبکه های اجتماعی به دلیل نیاز مبرم دانش آموزان بی بضاعت استان برای برخورداری از تلفن همراه یا  تبلت که بتواند به عضویت شبکه شاد درآید را ضروری دانست.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرزهم دراین نشست گفت: ۴ هزارو ۵۰۰ دانش آموز بی بضاعت در البرز زیرپوشش کمیته امداد قرار دارد که این روزها به دلیل نداشتن ابزارآموزشی درکلاس های درس حاضرنمی شوند.

رضا لشنی افزود: امسال با توجه به اینکه آموزش دانش آموزان بیشتر به صورت غیرحضوری است لذا ۵۰ درصد از هزینه خرید تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت  تامین می کند.

وی یادآورشد: تبلت های درنظرگرفته شده برای دانش آموزان ۲.۵ میلیون تومان هزینه دارد که نیکوکاران با مشارکت دراین پویش می توانند به یاری دانش آموزان بی بضاعت استان البرزبشتابند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش دانش آموزان درشبکه شاد انتظار می رود همه مراکز نیکوکاری دراین امرشرکت کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان البرزنیزگفت: برای مشارکت جویی شهروندان نیازمند همراهی رسانه ها و همچنین فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی درسطح استان داریم.

رحمان درکی بیان داشت:استفاد ازظرفیت شاد و شبکه های اجتماعی برای چلب مشارکت والدین و فرهنگیان استان البرزهم ضروری است تا چراغ دانش درخانه دانش آموزان بی بضاعت درسال تحصیلی جدید شروع شود.

وی تشگیل گروه های حمایتی به منظورافزایش سطح مشارکت های مردمی در زمینه تجهیزات آموزشی هوشمند برای دانش آموزان استان البرز را ضروری دانست و اضافه کرد: تا ۸ مهر فرصت زیادی باقی نمانده پس با همدلی بستر مناسب را برای حمایت ازاین دانش آموزان بوجود آوریم.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز دانش آموزان مدارس البرز دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان بی بضاعت استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر هنرستان زارچ گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاورد‌های علمی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مشاغل و بازار کار راه‌اندازی شده است. 
 
وکیلی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته‌های حسابداری، معماری، گرافیک و خیاطی دستاورد‌های خود را در قالب ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود