Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:06:30 GMT

خانه‌های هلال در استان سمنان به ۸۰ باب افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۹۱۵۷

خانه‌های هلال در استان سمنان به ۸۰ باب افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز توان‌بخشی هلال‌احمر سمنان و ۳۸ خانه هلال در استان به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در هلال‌احمر شهرستان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر، مجموعه نیروهای هلال‌احمر در استان سمنان در بخش‌های کلینیک درمانی و مرکز توان‌بخشی مشغول خدمت‌رسانی به عموم مردم استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امروز مرکز توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اضافه کرد: ساختمان قدیمی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان بهسازی و نوسازی و با استفاده از تجهیزاتی که از هلال‌احمر کشور دریافت شد، مجهز و آماده ارائه خدمات است.

محمدخانی اضافه کرد: امروز این مرکز توان‌بخشی در ساختمانی نوسازی‌شده، مجهز بوده و با استفاده از نیروهای داخلی هلال‌احمر، خدماتی همچون ارتوپدی و ساخت اندام مصنوعی را به عموم مردم استان و شهرستان ارائه خواهد کرد.

او افزود: امروز و با حضور رئیس‌جمهوری، یک هزار و ۸۰۰ خانه هلال در کل کشور به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد، ۳۸ خانه هلال روستایی و شهری در استان سمنان قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان سال جاری خانه‌های هلال در استان سمنان را به ۸۰ خانه برسانیم، گفت: برای ایجاد زمینه ارتباطی هلال‌احمر با اقشار مختلف مردم جامعه و برای مدیریت حوادث و ارتقای تاب‌آوری مردم، خانه‌های هلال در شهرها و روستاهای استان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان جمعیت هلال احمر توان بخشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان توان بخشی هلال احمر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان جمعیت هلال احمر مرکز توان بخشی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان