Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:26:24 GMT

بایرن مونیخ-شالکه با حضور هواداران در آلیانتس آرنا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۹۱۵۸

بایرن مونیخ-شالکه با حضور هواداران در آلیانتس آرنا

روز جمعه و در بازی افتتاحیه بوندسلیگای 21-2020، ده درصد ورزشگاه اختصاصی بایرن به هواداران اختصاص پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید بوندس لیگا از روز جمعه آغاز می‌شود و بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی، دولت این کشور با صدور اجازه حضور درصدی از تماشاچیان در ورزشگاه‌ها شرایط را به شکل آزمایشی بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مجوز صادر شده، چیزی در حدود 20 درصد ظرفیت هر ورزشگاه می تواند با تماشاچی پر شود. باشگاه ها موظفند تهمیدات بهداشتی و پروتکل های مربوط به کرونا را با دقت هر چه بیشتر در استادیوم ها رعایت کنند.

 

 

 

 

روز گذشته باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد که برای بازی مقابل مونشن گلادباخ 10 هزار هوادار می توانند در ورزشگاه زیگنال ایدوناپارک حضور پیدا کنند و امروز بایرن مونیخ هم تایید کرد که برای بازی افتتاحیه بوندسلیگا مقابل شالکه(جمعه ساعت 23) 10 درصد ورزشگاه آلیانتس آرنا به هواداران اختصاص پیدا خواهد کرد.

به این ترتیب 7500 هوادار بایرن مونیخ می توانند برای حمایت و تشویق تیم محبوب شان در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

 

 

 

 

پس از شیوع کرونادر زمستان گذشته و وقفه ای یک ماه و نیمه، این بوندسلیگا بود که به عنوان اولین لیگ معتبر از سر گرفته شد و البته بازی ها بدون تماشاگر برگزار شد. پس از کنترل موفق کرونا در آلمان، دولت این کشور اکنون موافقت خود با بازگشت هواداران به ورزشگاه ها را اعلام کرده اما در فاز اول نباید بیش از 20 درصد ورزشگاه ها پر شود.

 

بایرن مونیخ شالکه 04

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ شالکه 04 بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903530

دیگر خبرها

  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر