Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیون ژانگ گفت اینتر در تابستان 2020 به فکر جذب مسی نبوده است.

استیون ژانگ معتقد است نه فقط آنتونیو کونته بلکه تمام اعضای این باشگاه آرزوی قهرمان کردن اینتر را دارند.

به گزارش طرفداری، استیون ژانگ، رئیس اینتر مصاحبه مفصلی با کوریره دلاسرا انجام داده که مهمترین بخش های آن را می خوانید:

آیا اینتر در تابستان 2020 به دنبال جذب لیونل مسی بود؟ نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 چنین سرمایه گذاری هایی نمی تواند بخشی از پروژه ما باشد. حداقل در این مقطع نمی تواند بخشی از برنامه ما باشد. نوآوری، برنامه ریزی، رشد مداوم و ثبات اقتصادی اساس حال و آینده ماست. با دنبال کردن این مسیر كه شامل برنامه ریزی بلند مدتی است، به نتایج و اهداف خود خواهیم رسید.

استراتژی خرید کردن پس از فروختن؟ ما می خواهیم تیم و باشگاه را به طور مداوم رشد دهیم. فوتبال در سطح بین المللی لحظه ای بسیار حساس، ظریف و آشفته را پشت سر می گذارد. احتیاط در دستور کار ما است و این فقط به بازار فعلی مربوط نمی شود بلکه باید در آینده نیز مورد احترام قرار بگیرد.

بودجه محدود و راضی کردن کونته که قهرمانی می خواهد؟ در مجموعه ما نه فقط کونته بلکه تمام افراد می خواهند اینتر را به قهرمانی برسانند و این آرزو بخشی از ماموریت ماست. من هرگز فردی را ندیده ام که مثل کونته، اینقدر سخت کار کند و این ویژگی، ما را متحد می کند. 

معنای ریاست در اینتر؟ هدایت اینتر قطعا یک مسئولیت است. رئیس بودن در این باشگاه به معنای تفکر مداوم در مورد افراد نزدیک به باشگاه و بازیکنان، شادی طرفداران و نحوه درک و برآورده کردن نیاز های آنان است. ما یک ماموریت، یک برنامه و یک استراتژی برای قهرمانی داریم. باید ضمن ملاحظه نشان دادن به اهداف خود دائما رشد کنیم. اعتقاد دارم مسیری که طی کرده ایم مسیر درستی بوده است.

جلسه ای که با کونته در انتهای فصل برگزار شد؟ اجازه بدهید فقط بگویم حال و هوای آن جلسه به شکلی درام و غلو آمیز بیان شد و چیزی که توسط رسانه ها بیان شده بود با واقعیت متفات بود. برگزاری آن جلسه ضرورت داشت تا دور هم جمع شویم و در مورد مسائلی از جمله رشد اینتر فکر کنیم. کونته آرام بود و ایده های سازنده ای داشت. وقتی او با شما روی یک میز می نشیند ایده های خود را با روشی آرام بیان می کند و پیشنهاداتش برای خیر و صلاح باشگاه است. 

همچنین بخوانید:

استیون ژانگ، رئیس اینتر: فصل مثبتی داشتیم و به آینده خوشبین هستیم

میرابلی: هنگامی که در اینتر حضور داشتم استیون ژانگ گفت به دنبال جذب لیونل مسی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استیون ژانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه مجازی خود نوشت: در جریان سفرهای استانی دولت مردمی در دو سال و نیم گذشته، سازمان برنامه و بودجه متعهد به تأمین ۲۸۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از ۴۵۰۰ مصوبه شده است. با تخصیص ۱۸۸ هزار میلیارد تومان بیش از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6100386 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد
  • ◄ امسال سازمان بنادر و بخش غیر دولتی ۱۵۴ همت سرمایه‌ گذاری می‌ کنند
  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه