Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمرتضی بختیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری، جمعیت دانش‌آموزی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بیش از ۴۵۰ هزار نفر است که از این جمعیت، ۲۵۰ هزار نفر وسایل الکترونیکی برای شرکت در کلاس‌های آموزش مجازی ندارند.

وی اضافه کرد: برای تامین وسایل الکترونیکی مورد نیاز این دانش‌آموزان بیناد مستضعفان قول تهیه ۱۴ هزار دستگاه تبلت، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ۱۰ هزار دستگاه و اپراتورها نیز هزینه خرید ۲۵ هزار دستگاه تبلت را تقبل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این تبلت‌ها از ابتدای مهر در بین دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع می‌شود تا هیچ دانش‌آموز مددجویی به خاطر نداشتن وسایل الکترونیکی از ادامه تحصیل باز نماند.

"بختیاری" ابراز امیدواری کرد در قالب پویش "ایران همدل" و مشارکت گسترده خیران، وسایل الکترونیکی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند و با استعدادی که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد جزو دانش آموزان بااستعداد هستند افزود: هم‌اکنون ۸۱ هزار دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند که ۶ هزار نفر از آنان نخبه علمی هستند. 

امسال ۲۰۰ هزار بسته آموزشی بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از ابتدای شروع سال تحصیلی تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته آموزشی که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین شده بود، بین دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

سیدمرتضی بختیاری افزود: هم‌اکنون برای تهیه وسایل آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند، باید ۲۰۰ هزار بسته آموزشی دیگر شامل کیف، نوشت‌افزار و پوشاک تهیه شود که برای تامین آن نیازمند یاری خیران هستیم.

وی با اشاره به جایگزین شدن "شور عاطفه‌ها" به جای "جشن عاطفه‌ها" اضافه کرد: امسال با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس وجود نداشت و شور عاطفه‌ها در مراکز نیکوکاری کشور با مشارکت خیران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: نیکوکاران می‌توانند علاوه بر وجه ‌نقد، اقلام موردنیاز دانش‌آموزان را که شامل پوشاک دخترانه و پسرانه و انواع نوشت‌افزار است در قالب جشن "شور عاطفه‌ها" تحویل مراکز نیکوکاری دهند تا در سال تحصیلی جدید در اختیار نیازمندان قرار گیرد.  

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه سفر ۲ روزه خود به آذربایجان‌غربی امروز به شهرستان‌های مهاباد و میاندوآب سفر کرد و در بدو ورود به شهرستان مهاباد با حضور در محل یادمان شهید سرلشکر خلبان خالد حیدری به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

برچسب‌ها مهاباد سید مرتضی بختیاری آذربایجان غربی اختصاصی ایرنا کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد سید مرتضی بختیاری آذربایجان غربی اختصاصی ایرنا کمیته امداد امام خمینی ره مهاباد سید مرتضی بختیاری آذربایجان غربی اختصاصی ایرنا کمیته امداد امام خمینی ره اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی تحت پوشش کمیته امداد وسایل الکترونیکی دانش آموزان هزار دستگاه عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بهترین الگو برای دانش آموزان خود باشند

 به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «نادعلی رضا نژاد» در خطبه های این هفته نماز جمعه مصلای شهر گالیکش ضمن تبریک هفته معلم و اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان، اظهار کرد: معلمان عزیز باید مراقب اخلاق، رفتار و گفتارشان باشند چون دانش آموزان آنها را به عنوان الگوی خود می پذیرند.
 
به گفته وی؛ آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف مورد انتظار هم تلاش زیاد می‌ خواهد هم همت مضاعف، معلم باید دانش آموزان را هم تعلیم دهد و هم تربیت، معلم در کنار آموزش و تعلیم باید دانش آموزان را تربیت کند، مدرسه خانه دوم است، اگر دانش آموزی در خانه تربیت نشده است باید در مدرسه با همت و تلاش و زحمات معلم تربیت شود.
 
امام جمعه شهر گالیکش با بیان اینکه جامعه و به ویژه خانواده ها از معلمان انتظارات زیادی دارند، تصریح کرد: پرورش هویت و تربیت دانش آموزان، امید آفرینی در بین دانش آموزان، تشویق آنها به مشارکت در فعالیت های اجتماعی ومهارت آموزی از جمله انتظارات از معلمان است.
 
وی افزود: معلم، مربی، دانشمند و عالم می‌ تواند جامعه را هدایت کرده و به خوشبختی و سعادت برساند.
 
حجت الاسلام رضا نژاد با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، ابراز کرد: امام صادق علیه السلام حق بزرگی به گردن ما دارد چون آنچه الان در دست ماست از معارف دین، احکام و تفسیر قرآن از وجود امام صادق علیه السلام است.
 
وی ادامه داد: صبر و استقامت، امانتداری و صداقت، ادب و اخلاق و ساده زیستی از ویژگی های شیعیان امام صادق علیه السلام است.
 
امام جمعه شهر گالیکش مسئله فلسطین را مهمترین مسئله دنیای امروز دانست و گفت: امروزه می بینم که دانشجویان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده اند؛ اما پلیس آمریکا و کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند با برخورد وحشیانه با دانشجویان مقابله می کنند.
 
وی در پایان با گرامیداشت هفته صلیب سرخ و هلال احمر خاطر نشان کرد: نیروهای خدوم و زحمتکش هلال احمر همیشه در خط مقدم رفع مشکلات ناشی از اتفاقات و حوادثی که در کشور رخ می‌دهد بوده و برای رفع این مشکلات تلاش می‌کنند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • معلمان بهترین الگو برای دانش آموزان خود باشند