Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی گفت: به روایت آمار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون شرکت ها فروش داشتند و در حال افزایش هستند، در سال گذشته ۱۲ برابر تسهیلات، شرکت ها فروش داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پارک علم و فناوری بازدیدداشت.

در این بازدید رئیس پارک علم و فن آوری گفت: در هفته دفاع مقدس هستیم و تصور این است کسانی که در عرصه تولید هستند در حال دفاع و رشد اقتصاد هستند، وظایف و اهدافی داریم که برای تبدیل علم به ثروت مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  شمس الدین هاشمی گفت: در کشور ما در سال ۷۹ پارک  علمی و تحقیقاتی اصفهان را داشتیم.   وی افزود: مصوبه پارک استان در سفر به  استان در دولت وقت مصوب شد و در حد کاغذ باقی ماند و تا اینکه فعالیت ها نهایتا به همت آیت الله ملک حسینی و تاجگردون  توسعه پیدا کرد و ردیف بودجه دریافت شد و ساختمان فعلی از لطف استاندار وقت صورت گرفت . هاشمی افزود : ۲۶۳ نفر از جوانان و شرکت های آنها در حال فعالیت هستند .   وی افزود : در سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ شرکت تقاضای عضویت داشتند که ۲۹ مورد پذیرفته شدند.   هاشمی بیان کرد: به روایت آمار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون شرکت ها فروش داشتند و در حال افزایش هستند، در سال گذشته ۱۲ برابر تسهیلات، شرکت ها فروش داشتند.   وی افزود: از محل اعتبار اشتغال روستایی و ظرفیت های آنها استفاده شد.   وی گفت : حدود ۱۰ هزار متر مربع در خصوص ساختمان تپه آفتاب گردان به همت کلانتری پیگری شد    رئیس پارک علم و فن آوری در پایان گفت: اعتبارات درسال ۹۹ به همت استاندار پیگیری شد و در شروع کار به خوزستان با ۱۵ سال سابقه کار رسیدیم، پارک علم و فن آوری یک ضرورت است و تقاضا داریم نیازهای آنها پیگری شود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در نشست ویدئو کنفرانس با جمعی از فن آوران در پارک علم و فن آوری برگزار شد، گفت: دستگاه تولید ماسک به همت پارک علم و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز افتتاح شد.   حسین کلانتری با بیان اینکه اراده جدی برای حمایت وجود دارد، گفت: هر کشوری به سمت پارک علم و فن آوری و علم های جدید رفته یک کشور اقتصادی برتر در دنیا است، و اقتصادی پایداری دارد که دانش بنیان باشد.   کلانتری با اشاره به اینکه انگیزه های فن آوران استانی سبب اتفاقات خوب می شود، بیان کرد: تجاری سازی های خوبی انجام گرفته اما کافی نیست و باید با شتاب بیشتر حرکت کرد و علت آن مدیریت جوان مجموعه پارک علم و فن آوری است.   مقام ارشد اجرایی استان با اشاره به اینکه تلاش داشتیم امکانات تامین شود، افزود: به سرعت علم در حال تولید است و باید علمی که قابلیت اجرایی داشته و عملیاتی باشد باید در پارک علم و فن آوری دنبال شود   وی افزود: باید بخش های مختلف جهت حمایت معرفی شود، هرچند محدودیت های وجود دارد اما باید تلاش کرد تا عقب ماندگی ها در حوزه علم و فن آوری جبران شود، و از ظرفیت های پارک علم و فن آوری جهت رشد هرچه بیشتر در در عرصه کار و سازندگی و تولید، ثروت ورود شود   استاندار تاکید کرد: تمام توان استکبار بر این است تا با اتخاذ تحریم در بخش های مختلف دارویی اقتصادی و صنعتی سعی کند شدن این رشد را دارد که پارک های علم و فن آوری به نوبه خود و در حیطه وظایف خودشان باشند.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پارک علم و فن آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان