Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان گفت: توزیع واکسن آنفولانزا در اردبیل با برنامه‌ریزی و مدیریت انجام شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه با شیوع ویروس کرونا و شباهت این بیماری با آنفولانزا و سرماخوردگی احتمال اینکه  تقاضای مردم به این واکسن افزایش پیدا کند بهتر است،  توزیع واکسن آنفولانزا در اردبیل با برنامه‌ریزی و مدیریت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره  بی‌تأثیری قطعی واکسن آنفولانزا در کنترل بیماری کووید19 ، افزود: ممکن است این  موضوع بساطی را برای سودجویان و فرصت‌طلبان ایجاد کند تا از بحران کرونا سوءاستفاده کرده و با به راه انداختن بازار سیاه، چرخه توزیع واکسن را در استان با چالش و موانع روبرو کند.

ربیعی: درباره راه‌اندازی سوئیفت جدید بحث‌هایی شده است/ کار خرید 9 میلیون دُز واکسن آنفولانزا انجام شده استربیعی: وارد کنندگان با ارز 4200 تومانی مشخص هستند/ سفارش واردات 7 میلیون واکسن آنفولانزا به کشورلزوم اختصاص رایگان واکسن آنفولانزا به مراکز توانبخشی معلولان و سالمندان

 رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: طی دستوری به دادستان‌های تابعه استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات و بهداشتی و درمانی تذکرهای لازم را ارسال کردیم ولی  لازم است با تشکیل جلسات و تعامل و همفکری با مراجع مسئول و مرتبط با آن حوزه تدابیر لازم و اقدامات مقتضی و پیشگیرانه اتخاذ و نظارت‌های لازم در این رابطه انجام گیرد.

عتباتی تصریح کرد: نیاز است مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تا هرچه سریع‌تر با ارائه آموزش‌های لازم  ضمن جلوگیری از ایجاد نیاز کاذب برای واکسن در جامعه، اقدامات خود در زمینهٔ تهیه و تأمین واکسن آنفولانزا را برای اطلاع مردم در رسانه‌ها منعکس کنند.

وی افزود: دستگاه قضایی در راستای حفظ حقوق عامه با افراد سودجو که جان مردم را هدف زیاده‌خواهی و مال‌اندوزی خود قرار داده‌اند به‌سختی برخورد می‌کند.

انتهای‌پیام/131

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن آنفولانزا توزیع واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان