Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی ادیب امروز، پنج‌شنبه اظهار کرد: از میشل عون، رئیس‌جمهوری درخواست کردم نشست‌مان را به عصر موکول کند تا رایزنی‌ها و تماس‌های بیشتری قبل از اعلام موضع نهایی صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، منابع سیاسی وابسته به مصطفی ادیب، نخست وزیر مکلف لبنان به نقل از او گفتند، ماموریتی که من به انجامش مکلف شدم در نتیجه تفاهم اکثریت گروه‌های سیاسی لبنان بود، من مامور تشکیل دولت متخصصان غیرسیاسی در یک دوره زمانی کوتاه و آغاز اجرای فوری اصلاحات هستم، بر این اساس هدف من تکروی در نظر و عقیده و هدف قرار دادن هیچ یک از گروه‌های سیاسی لبنان نیست بلکه انتخاب ترکیب دولت از بین افراد متخصص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع به نقل از ادیب گفتند: من خواهان این هستم که ماموریتم متناسب با روحیه تفاهم اساسی بر سر تشکیل دولتی از متخصصان باشد لذا از میشل عون درخواست کردم نشست‌مان را به عصر امروز موکول کند تا رایزنی‌های بیشتری قبل از تعیین موضع نهایی داشته باشیم.

در این راستا شبکه "الجدید" گزارش داد، مصطفی ادیب با علی حسن خلیل، وزیر دارایی سابق و معاون سیاسی سید حسن نصرالله و حسین خلیل برای باز کردن گره وزارت دارایی ملاقات می‌کند یا بر سر این پست به توافق می‌رسند یا ادیب از حضور در کاخ بعبدا برای ملاقات با عون معذور است.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصطفی ادیب تشکیل دولت لبنان مصطفی ادیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 21 مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات آمارهای تکان‌دهنده‌ای از میزان بی‌اعتمادی مردم نسبت به همدیگر و سطح بی‌اعتمادی نسبت به مسئولین بر اساس یک پایش مطرح کرد. روایت معین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • اشاره گادی آیزنکوت به کناره‌گیری از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند