Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد اعتراف رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه حضور آمریکا در خاورمیانه فقط به خاطر اسرائیل است، نشان می‌دهد که پول مالیات‌دهندگان و جان نظامیان آمریکایی فدای چه کسانی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در پیامی توئیتری خاطرنشان کرد که اظهارات اخیر دونالد ترامپ نشان می‌دهد که دولت آمریکا نه‌تنها با حمایت از رژیم صهیونیستی منطقه خاورمیانه را به ویرانی کشانده است، بلکه 7 تریلیون دلار پول مالیات‌دهندگان و جان هزاران سرباز آمریکایی را فدای رژیم صهیونیستی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف در این پیام توئیتری با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ که دامادش را رهبری فوق‌العاده برای اسراییل خوانده و اعتراف کرده که حضور آمریکا در خاورمیانه فقط به خاطر اسرائیل است، نوشت: »تازه‌ترین اعترافات ترامپ در خصوص اینکه: وفاداری خانواده‌اش واقعا به کجاست؛و دلیل اینکه هفت تریلیون دلار پول به زحمت‌درآمده مالیات‌دهندگان آمریکایی و آن همه جان قربانی شدند.»

وی در ادامه تصریح کرد: «کسانی که اسرائیل اولویت نخستشان است، فقط منطقه ما را نابود نکرده‌اند، بلکه به مردم خودشان هم خیانت کرده‌اند، فقط برای آنکه رأی بیاورند.»

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خاورمیانه نظامیان آمریکایی اسرائیل اخبار آمریکا ظریف خاورمیانه نظامیان آمریکایی اسرائیل اخبار آمریکا ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

سندرز ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

سندرز بار‌ها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • گلرو: طوفان‌الاقصی باعث بیداری دانشجویان آمریکایی شد
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها