Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:28:36 GMT

۹ هزار زنان یزدی در ورزش‌های همگانی سازماندهی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۰۳۰۳

۹ هزار زنان یزدی در ورزش‌های همگانی سازماندهی شدند

مائده سعیدی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد ورزشکار در ۱۰ شهرستان استان به صورت مستمر در ۳۵ رشته اصلی و ۱۰۰ رشته فرعی به خصوص طناب‌زنی، یوگا، آمادگی جسمانی و مهارت‌های فردی و نمایشی فعالیت دارند .

وی ادامه داد: حضور بانوان در برنامه‌های این هیات به صورت فردی و تیمی برای رقابت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط خوب است و اگر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بهتری از سوی رسانه‌های گروهی صورت گیرد این تعداد روز به روز افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوران و مربیان و انجام برنامه‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا در منزل با برنامه‌ریزی و مدیریت هیات‌ها و همراهی خانواده‌ها خبر داد که تاکنون اقدام‌های خوبی در این مورد صورت گرفته و بر حسب ضرورت ادامه دارد.

سعیدی گفت: توسعه ورزش‌های همگانی که امکان آن در بیشتر نقاط استان فراهم است نقش اصلی در تامین نشاط و سلامتی شهروندان به خصوص بانوان و دختران دارد و با همراهی حامیان مالی این روند روز به روز برای جذب بیشتر مخاطبان ادامه دارد.

   استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۴۲ هزار بیمه شده دارد.

۴۹ درصد از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان یزد را بانوان تشکیل می دهند.

برچسب‌ها ورزش همگانی یزد بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی یزد بانوان ورزش همگانی یزد بانوان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت

روزنامه کیهان به اظهارات احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در باره حجاب واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت: یک نماینده ردصلاحیت شده این دوره از انتخابات بدون فهم فلسفه حجاب مدعی شده اگر نظام ستمشاهی توانست با زور و جبر چادر از سر زنان ما باز کند، اکنون هم می‌توان با الزام قانونی عکس آن را انجام داد.

مقایسه الزام حجاب همراه با اقناع فرهنگی و محترمانه زنان بی‌حجاب در جمهوری اسلامی با رفتارهای مخوف و ضرب و شتم بانوان محجبه توسط رژیم دیکتاتوری پهلوی از مبنا دچار اشکال است. حجاب یک قانون مثبت، سازنده و موافق با فطرت و متضمن کرامت انسانی بانوان است. اما بی‌حجابی و برهنگی درتضاد بافطرت انسان است و نتیجه‌ای جز افزایش خیانت و فساد و فروپاشی کانون خانواده ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی کیهان: اعتراض به حجاب بهانه‌ای برای فتنه‌گری در دانشگاه

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد