Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@02:20:08 GMT

روزبه چشمی با ام‌صلال قرارداد بسته است!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۰۳۹۵

روزبه چشمی با ام‌صلال قرارداد بسته است!

رسانه الکاس در خبری مدعی شد که روزبه چشمی به تیم فوتبال ام صلال قطر پیوسته است.

به گزارش مشرق، توییتر رسانه الکاس در خبری مدعی شد که باشگاه ام صلال قطر با روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال قرارداد امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: تمدید قرارداد چشمی و باقری با استقلال +عکس

این خبر در شرایطی منتشر شده است که چند روز پیش چشمی با استقلال قراردادی یک ساله را امضا کرده است و با این تیم در دوحه قطر برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین دوحه قطر لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر روزبه چشمی ام صلال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چند ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل نیمکت لیورپول را ترک کند. جستجو برای یافتن جانشین او توسط مدیران این باشگاه از همان زمان آغاز شد و در طول این مدت گزینه‌های متفاوتی برای هدایت این تیم مطرح شده است.

رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از اسلوت که در حال حاضر هدایت فاینورد را بر عهده دارد به عنوان گزینه اصلی جانشینی این مربی آلمانی نام برده بودند و حالا به نظر می‌رسد که مذاکرات برای نهایی کردن حضور او روی نیمکت لیورپول در آنفیلد به صورت جدی ادامه دارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که لیورپول در ساعات پیش رو برای توافق با باشگاه فاینورد و به خدمت گرفتن سرمربی این تیم پافشاری بیشتری خواهد کرد، چرا که مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند هرچه سریع‌تر انتقال اسلوت را نهایی کنند.

این در حالی است که رسانه‌هایی مانند تلگراف هلند خبر داده‌اند که اسلوت علاقه بسیاری به قبول هدایت لیورپول دارد و هیچ مشکلی در جزئیات قرارداد شخصی او با این باشگاه وجود نخواهد داشت. او امیدوار است که مذاکرات این باشگاه با مدیران فاینورد تا ۴۸ ساعت آینده به نتیجه برسد و تکلیف حضور او در این تیم در فصل آینده مشخص شود.

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه این مربی هلندی، پیش از این به او اطلاع داده بود که شانس او برای امضای قرارداد با باشگاه لیورپول بسیار زیاد است و همین موضوع امید او برای نهایی شدن این قرارداد در فاصله‌ای کوتاه را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی