Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست کارگروه مشترک تنظیم بازار و آرد و نان استان بوشهر افزود: دستگاه‏‌های اداری و اجرایی باید همت کنند تا این لاستیک‌ها در اختیار مردم قرار گیرد زیرا با تحقق این مهم رانندگان نیز با امید بیشتری برای حمل کالا در کشور اقدام می‏‎کنند.

وی بیان کرد: استان بوشهر با قدمت تاریخی که افتخارش پاسداری از آبراهه خلیج فارس است را باید دریافت و مورد توجه و حمایت بیشتری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر اظهار کرد: یکی از جاهایی که می‌توان به بندر بوشهر کمک کرد حوزه گمرکات و بندر است که به پویایی و سرزندگی بنادر این استان کمک می‎کند.

گراوند ادامه داد: حتی اگر کشتی با تناژ بالا بیاید بنابر پیشنهاد مدیرکل بنادر و دریانوردی باید سبک سازی انجام شود زیرا این مهم روندی ایجاد می‎کند تا بوشهر با شتاب بیشتری لایروبی کانال دسترسی برای ورود کشتی‎های ۵۰ هزارتنی را انجام دهد که این کمکی برای بازیابی رونق سابق بندر بوشهر خواهد بود.

وی گفت: احداث سیلو و یا انبار مکانیزه گندم در بوشهر دیگر درخواست استان بوشهر است که باید در تحقق آن گام عملی برداشته شود.

گراوند اظهار کرد: بوشهر استانی نیست که فقط نیاز خود را تامین کند بلکه باید پایگاهی برای نگهداری کالای استراتژیک کشور باشد زیرا این مهم اقدامی در راستای پدافندغیرعامل نیز محسوب می‎شود.

وی افزود: انبارهای کالاهای استان بوشهر باید بیشتر از ظرفیت کنونی باشد و باید به سمتی حرکت کرد که بخش خصوصی در این حوزه سرمایه‌گذاری کند.

استاندار بوشهر در ارتباط با خرید گندم گفت: در استان بوشهر به دلیل بارش‌های حین برداشت گندم، نیاز است رطوبت پیش بینی شده هنگام خرید محصول که اکنون ۱۲ درصد است همانند استان‎های شمالی ۱۴ درصد افزایش یابد تا کشاورزان استان متحمل ضرر و زیان نشوند.

گراوند ادامه داد: در ارتباط با خرما و گوجه نیز یک کارگروه با مدیریت معاون هماهنگی امور اقتصادی استان متشکل از دستگاه‌‏های ذیربط مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: چنانچه در حوزه خرما فرآوری صورت گیرد دیگر نیاز نحواهد بود که کشاورزان به محض برداشت محصول نگرانی و دغدغه فروش داشته باشند و فصل برداشت خرما باید فصل شادمانی و خوشحالی نخل‎داران باشد.

استاندار بوشهر گفت: محصول کشاورزی باید فرآوری و قابلیت نگهداری بیشتر داشته باشد تا کشاورزان در بازار فروش با مشکلی مواجه نشود.

گراوند اظهار داشت: در ارتباط با سیلوهای گندم نیز باید ساماندهی مناسب صورت گیرد و آن بخش از گندم قابل بوجاری و مابقی آن نیز به شرکت‏های تولیدی مربوطه منتقل شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی تنها راه حل مشکلات پیگیری است و صرف ارسال نامه به این و آن مشکلی را حل نمی‎کند.

وی افزود: در بوشهر سال ۹۲ عملیات احداث ۲ سد باغان و دشت پلنگ فاینانس چین منبع تامین اعتبار آنها می‏‌شود که تا سال ۹۷ که موضوع پیگیری شد ۱۵ درصد سهم کارفرما یک ریال آن تامین نشده بود.

گراوند گفت: با این وجود با پیگیری‏هایی که با شخص رئیس جمهور، معاون و رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شد اکنون امیدواریم پروژه سد باغان تا پایان دولت به بهره‏برداری برسد و سد دشت پلنگ نیز هرچه زودتر روند احداث آن آغاز شود.

وی بیان کرد: کشور اکنون در شرایط جنگ نابرابر اقتصادی است که همگان آن را نپذیرفتند زیرا در جنگ اقتصادی برعکس زمان جنگ تحمیلی چون توپ و تانکی نیست جامعه کمتر متوجه ابعاد آن می‎شوند.

برچسب‌ها لاستیک بوشهر گندم گمرک جمهوری اسلامی ایران خودرو خرما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاستیک بوشهر گندم گمرک جمهوری اسلامی ایران خودرو خرما لاستیک بوشهر گندم گمرک جمهوری اسلامی ایران خودرو خرما اخبار کنکور استاندار بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.
در این نشست‌ که پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رای‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند:
کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
۱-کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
۳-مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۴-فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
۵-تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۶-الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
۱-سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
۲-هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
۳-زهرا نبی زاده (نماینده حاضر در مجمع)
۴-زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
۱-شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
۲-الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی قرار است اواخر خرداد برگزار شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

دیگر خبرها

  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد