Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون عمرانی وزیر کشور گفت: با تدبیر مجلس شورای اسلامی نیمه دوم امسال قیر رایگان برای عمران شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر اختصاص می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز در نشست با شهرداران شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اظهار داشت: با تدبیر مجلس شورای اسلامی نیمه دوم امسال قیر رایگان در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌های زیر 50 هزار نفر اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تاکید بر اینکه نحو نگاه به اداره شهر بسیار مهم است، ابراز کرد: شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد عمومی نباید تنها منتظر اعتبارات دولت باشند زیرا اگر باید به صورت کامل متکی به دولت باشند که همچون یک مدیرکل باید منصوب شوند.

جمالی‌نژاد ادامه داد: ساماندهی ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تنها نیازمند اعتبار نیست و در این زمینه سلیقه بسیار مهم بوده زیرا ساماندهی نصب طناب توسط دستفروشان در ورودی نیاز به اعتبار ندارد.

ماموریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیریت شیلات و شهرداری ها؛ بازارچه فروش ماهی در سطح استان راه اندازی کنیدارائه خدمات شهرسازی شهرداری قم تنها به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شودشهرداری مشهد، تندیس زرین جایزه ملی  انجمن حسابرسان داخلی ایران را کسب کرد

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: این سازمان به شهرهای کوچک می‌تواند کمک مالی داشته باشد ولی برای شهرهای بزرگ در حوزه اوراق مشارکت، نوسازی ناوگان عمومی، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تکمیل پروژه‌های پسماند آمادگی همکاری داریم.

جمالی‌نژاد خاطرنشان کرد: شهرداری یاسوج تاکنون از دریافت اوراق مشارکت بی بهره بوده در حالی شهرداری برخی شهرها بسیار جلو هستند.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه ساماندهی نیروهای شهرداری‌ها را داریم، بیان کرد: آمادگی تفاهم‌نامه با استان در زمینه تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری‌ها با پرداخت یک سوم هزینه توسط شهرداری‌ها را داریم.

جمالی‌نژاد خاطرنشان کرد: 60 هزار روستا در کشور داریم که 37 هزار روستا دارای دهیاری هستند در حالی تنها 1300 شهرداری در کشور داریم.

انتهای پیام/541/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمالی نژاد شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد

ایسنا/البرز مدیرکل محیط زیست البرز با بیان اینکه احداث آزادراه تهران-شمال خسارت زیادی برای محیط زیست داشت، گفت: اگر درصدی از عوارض این آزادراه به محیط زیست تزریق شود می‌توان بخشی از این خسارت‌ها را جبران کرد.

مجید درگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خسارت چندهزار میلیاردی آزادراه تهران- شمال به محیط زیست اظهار کرد: هر چند این پروژه نقش بسزایی در کاهش زمان تردد مسافران،کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و ... دارد ولی نمی‌توان از کنار آسیبی که احداث این مسیر به محیط زیست وارد کرده به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: هرچند عدم تعامل مجریان این پروژه با محیط زیست به ضرر طبیعت و حیات وحش تمام شده ولی در تلاشیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر احداث این بزرگراه با نظارت محیط زیست انجام می‌شد، خسارت‌های آن به حداقل می‌رسید و دغدغه امروز وجود نداشت، توضیح داد: با احداث این آزادراه دسترسی شکارچیان به حیات وحش منطقه آسان شده و حتی شکارچی از داخل خودروی خود می‌تواند با دوربین شکار را بزند.

این مسئول تاکید کرد: برای جبران بخشی از خسارات وارده به محیط زیست منطقه پیشنهاداتی مطرح شده که امیدواریم از طریق مراجع ذیربط پیگیری و به نتیجه برسد.

مدیرکل محیط زیست البرز ابراز کرد: نصب دوربین‌های اپتیکی در مسیر این آزادراه برای رصد فعالیت شکارچیان احتمالی یکی از این پیشنهادات بوده که بنا شده در کمیته‌‎های فنی بررسی و به تصویب برسد.

درگی تاکید کرد: نصب این دوربین‌ها بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تامین آن در شرایط فعلی از عهده محیط زیست برنمی‌آید.

مدیر کل محیط زیست البرز با اشاره به دیگر پیشنهاد مطرح شده توضیح داد: با توجه به اینکه روزانه بیش از ۲۷ هزار تردد در این مسیر ثبت می‌شود، امیدواریم بخشی از عوارض این آزادراه به محیط زیست اختصاص یابد تا بتوانیم با هزینه کرد آن جان تازه‌ای به محیط زیست منطقه تزریق کنیم.

درگی خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده و امیدواریم این اتفاق به زودی بیفتد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد