Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:44:42 GMT

فلیک: به لیورپول بابت جذب تیاگو تبریک می‌گویم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۰۵۴۸

فلیک: به لیورپول بابت جذب تیاگو تبریک می‌گویم

سرمربی بایرن مونیخ ضمن تمیجد ویژه از تیاگو آلکانتارا، به لیورپول هم بابت موفقیت در جذب این بازیکن تبریک گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که شاگردانش فردا شب (جمعه) در هفته نخست از فصل جدید مسابقات بوندس‌لیگای آلمان پذیرای شالکه هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی ضمن تأیید جدایی هافبک اسپانیایی‌اش گفت: تیاگو بازیکنی استثنایی است و دوران بسیار موفقی را در این هفت سال در بایرن مونیخ داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او انسانی فوق‌العاده و یک حرفه‌ای تمام‌عیار است. وقتی تیاگو امروز از ما خداحافظی کرد، لحظه بسیار احساسی بود. تنها می‌توانم به لیورپول تبریک بگویم که بازیکنی بزرگ و انسانی فوق‌العاده‌ را به خدمت گرفت.

توافق نهایی لیورپول و بایرن مونیخ بر سر انتقال تیاگو

سرمربی بایرن مونیخ تصریح کرد: تیاگو گزینه‌های زیادی در اختیار بایرن قرار داد و باعث شد تا غیرقابل پیش‌بینی‌تر شویم. او راه‌حل‌هایی برای تیم پیدا می‌کرد که انتظارش را نداشتیم. حالا ما بازیکن بزرگ دیگری را از دست می‌دهیم. ما با حسن صالیحمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن مونیخ) در ارتباط هستیم و اطمینان داریم که هنوز می‌توانیم کاری (یافتن جانشین تیاگو) کنیم.

رسانه‌های انگلیسی امروز  خبر داده بودند دو باشگاه لیورپول و بایرن مونیخ بر سر انتقال تیاگو آلکانتارا به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید به توافق نهایی رسیده‌اند. بر این اساس باشگاه لیورپول پذیرفته تا رقم 30 میلیون درخواستی بایرن مونیخ به منظور واگذاری این هافبک اسپانیایی را بپردازند. گفته می‌شد منچستریونایتد هم وضعیت تیاگو که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده را زیرنظر داشته است.

آلکانتارا 29 ساله که تابستان 2013 از بارسلونا جدا شد و به بایرن پیوست، گفته می‌شود قراردادی چهار ساله با قهرمان انگلیس امضا خواهد کرد. تیاگو در مدت هفت فصل حضور در بایرن، در 235 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفت و 31 گل نیز به ثمر رساند.

این هافبک اسپانیایی در این مدت 16 قهرمانی مختلف را با باواریایی‌ها تجربه کرد که از آن جمله می‌توان به هفت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول هانسی فلیک بایرن مونیخ لیورپول هانسی فلیک بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند.

دریافت 128 MB

دیگر خبرها

  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • رونمایی از پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 + عکس
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲