Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ و شالکه دیدار افتتاحیه فصل 21-2020 بوندسلیگا را برگزار می کنند.

طرفداری- فصل 21-2020 رقابت های بوندسلیگای آلمان با دیدار بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته و شالکه آغاز می شود. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بایرن مونیخ و شالکه:

اطلاعات بازی بایرن مونیخ و شالکه تاریخ برگزاری: جمعه، 28 شهریور 1399 (18 سپتامبر 2020) ساعت برگزاری: 23:00 به وقت تهران مکان برگزاری: آلیانتس آرنا، مونیخ بررسی وضعیت بایرن مونیخ و شالکه مردان هانسی فلیک در فصل گذشته توانستند برای هشتمین سال پیاپی قهرمان بوندسلیگا شوند و در ادامه موفق شدند سه گانه کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به این معناست که بایرنی ها تعطیلات تابستانی کوتاه تری نسبت به سایر تیم ها داشته اند و به همین دلیل آن ها هیچ گونه دیدار دوستانه ای برگزار نکردند. بازی برابر شالکه، نخستین بازی بایرن مونیخ پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. با توجه به مصدومیت خفیف ژروم بواتنگ، انتظار می رود نیکلاس زوله جانشین او در ترکیب باواریایی ها شود و لروی سانه وینگر جدید بایرن مونیخ نیز برای اولین بار در یک بازی رسمی برای این باشگاه به میدان می رود. تیاگو آلکانتارا نیز در راه انتقال به لیورپول است و در این بازی غایب خواهد بود. شالکه نیز همانند بایرن مونیخ در دور اول جام حذفی آلمان هنوز بازی نکرده و آن ها پس از سپری کردن یک پیش فصل کوتاه و بازی با تیم های دسته پایینی، خود را برای رویارویی با بایرن مونیخ در هفته اول بوندسلیگا آماده کرده اند. شالکه که در نیم فصل دوم فصل گذشته بسیار ضعیف ظاهر شد و خطر سقوط را حس می کرد، در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جدید به خدمت گرفته است تا فصل موفق تری را سپری کند. رالف فرمان به شالکه بازگشته تا جانشین الکس نوبل در درون دروازه آبی های سلطنتی شود. گونسالو پاسینسیا و وداد ایبشویچ نیز به خط حمله این تیم اضافه شده اند. سباستین رودی نیز پس از اتمام قرارداد قرضی اش با هوفنهایم، دوباره به شالکه برگشته است. کنفرانس خبری سرمربی بایرن مونیخ هانسی فلیک: پس از خداحافظی با تیاگو آلکانتارا احساساتی شدم؛ به دنبال تقویت بایرن مونیخ هستیم ترکیب احتمالی بایرن مونیخ و شالکه

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | پاوار، زوله، آلابا، دیویس | کیمیش، گورتسکا | سانه، مولر، گنابری | لواندوفسکی

شالکه (2-1-3-4): فرمان | رودی، کاباک، استامبولی، اوشیپکا | سوات سردار، بن طالب، بوزدوعان | حارث | مارک اوت، پاسینسیا

غایبان بایرن مونیخ و شالکه

بایرن مونیخ: تانگی کواسی (مصدوم) کینگزلی کومان (قرنطینه) تیاگو آلکانتارا (نقل و انتقالات)

شالکه: ناستاسیچ، سلیف سانه، ماسکارل (مصدوم)

رویارویی های پیشین بایرن مونیخ و شالکه بایرن مونیخ در شش بازی قبلی خود برابر شالکه همواره پیروز شده است.

 

نکات آماری بایرن مونیخ 13 بازی قبلی خود در بوندسلیگا را برده است. بایرن مونیخ 8 مسابقه قبلی خود مقابل شالکه را برده است. بایرن مونیخ 21 بازی است که مقابل شالکه نباخته است. شالکه در 16 بازی قبلی خود در بوندسلیگا پیروز نشده است. بایرن مونیخ در 4 بازی خانگی اخیر خود مقابل شالکه حداقل 2 گل زده است. آخرین شکست قهرمان بوندسلیگا در بازی افتتاحیه، به سال 2001 بر می گردد که بایرن مونیخ به تیم تازه صعود کرده مونشن گلادباخ 1-0 باخت. پیش بینی هواسکورد

بایرن مونیخ 3-0 شالکه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ و شالکه شالکه بایرن مونیخ بایرن مونیخ بایرن مونیخ قبلی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد

مدافع ۳۰ ساله بایرن مونیخ در بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل گوئریرو که در جریان شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 17 جای خود را به لئون گورتسکا داد، به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری برای باواریایی‌ها به میدان برود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در تشریح آخرین وضعیت مدافع چپ خود اعلام کرد؛ رافائل گوئریرو از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت رباط و کپسول شده است و در بازی‌های پیش رو غایب خواهد بود.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

به این ترتیب این مدافع پرتغالی به طور حتم بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. شاگردان توخل در حالی چهارشنبه شب در برنابئو به مصاف رئال می‌روند که در بازی رفت به تساوی 2-2 مقابل این تیم دست یافتند.

بایرن پس از بازی با رئال مادرید، تنها دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا مقابل تیم‌های ولفسبورگ و هوفنهایم خواهد داشت و پرونده این فصل برای‌شان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • اشتوتگارت - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی