Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@23:20:19 GMT

سوارس وارد ایتالیا شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۱۰۵۱

سوارس وارد ایتالیا شد + عکس

خبرگزاری میزان-مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا یک گام دیگر برای پیوستن به یوونتوس نزدیک شد.

خبرگزاری میزان - لوئیس سوارس که جدایی‌اش در این تابستان از بارسلونا قطعی به نظر می‌رسد، عصر امروز (پنجشنبه) وارد کشور ایتالیا شد تا مقدمات پیوستنش به یوونتوس را فراهم کند.

رسانه‌های ایتالیایی با انتشار تصویری از مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا اعلام کردند او عصر امروز وارد شهر پروجا شده تا در آزمون زبان ایتالیایی در دانشگاه پروجا شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد غیرایتالیایی برای دریافت پاسپورت ایتالیایی باید ابتدا در این آزمون شرکت کنند.

مهاجم پیشین تیم‌های آژاکس و لیورپول که از سال ۲۰۱۴ در بارسلونا عضویت دارد و تاکنون در ۲۸۳ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۹۸ گل هم به ثمر رسانده، گفته می‌شود جایی در برنامه‌های تاکتیکی رونالد کومان، سرمربی جدید بارسا ندارد.

در سوی دیگر یوونتوس که پس از قطعی شدن جدایی گونسالو ایگواین از این تیم، در پی یافتن جانشینی مناسب برای او است، برای این کار لوئیس سوارس ۳۳ ساله را در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: پیانیچ: بازی کنار مسی یک رویا است/ نیاز به چالشی جدید داشتم

انتهای پیام/

برچسب ها: لوئیس سوارس بارسلونا یوونتوس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارس بارسلونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی

آفتاب‌‌نیوز :

پاری‌سن‌ژرمن برای سومین سال پیاپی و دوازدهمین بار در تاریخ قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد. یکشنبه‌شب در ادامه هفته سی‌ویکم لوشامپیونه لیون در خانه موناکو را شکست داد تا قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه قطعی شود. به این ترتیب شاگردان لوئیس انریکه با ۷۰ امتیاز و سه هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی در لیگ یک فرانسه را قطعی و جایگاهشان را در صدر جدول پرافتخارترین تیم‌های این کشور تثبیت کردند.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، در پیامی نوشت: قهرمانی در لیگ فرانسه زیباست، اما قهرمانی برای دوازدهمین بار در تاریخ لیگ فرانسه اتفاق خاص‌تری است. این قهرمانی را به همه بازیکنان، لوئیس انریکه، سرمربی تیم، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی و همه هواداران و اعضای باشگاه تبریک می‌گویم.

در ادامه پیام مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن آمده است: تیم از ابتدای فصل در کنار هم و بسیار متحد بود. نباید هواداران را فراموش کرد که همواره و با هر نتیجه‌ای در کنار تیم بودند. به عنوان یک خانواده از این لحظه لذت خواهیم برد. بازی به بازی ادامه می‌دهیم و تا آخرین لحظه برای هدف بزرگ خود خواهیم جنگید.

پاری‌سن‌ژرمن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کرده و بسیار امیدوار است برای نخستین بار در تاریخ قهرمان این رقابت بزرگ شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم