Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم لیگ هندبال رومانی انجام شد و تیم‌های بوزائو، دینامو بخارست و کالاراشی مقابل حریفانشان به برتری رسیدند.

تیم کالاراشی که امین یوسف نژاد را به خدمت دارد مقابل تیم Botosani با نتیجه ۳۵ بر ۲۸ به برتری رسید.

همچنین دیناموبخارست با حضور سعید حیدری راد و سیدعلیرضا موسوی ملی‌پوشان هندبال ایران مقابل تیم Suceava با حساب ۴۰ بر ۳۰ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم بوزائو نیز با حضور شاهو نصرتی، الله کرم استکی و محسن باباصفری توانست مقابل تیم تیمیشئرا با حساب ۲۸ بر ۲۲ به پیروزی برسد.

لیگ هندبال رومانی از هفته گذشته شروع شد و به سبب کنترل شیوع ویروس کرونا و کاهش رفت و آمد بازیکنان قرار شده است به صورت متمرکز انجام شود. سه دیدار نخست لیگ انجام شد و تا این لحظه تیم دیناموبخارست در رده دوم، بوزائو در رده ششم و کالاراشی در رده یازدهم قرار گرفته‌اند.

لیگ هندبال رومانی ۲۱-۲۰۲۰ با ۱۶ تیم در حال انجام است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هندبال رومانی پارسی خبر تیم بوزائو ملی پوشان هندبال هندبال لیگ هندبال رومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، از ایرنا، امید ابراهیمی هافبک باتجربه فوتبال ایران، در ۳۷ سالگی نیز یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران است. اگر به میزان دوندگی امید در این فصل از لیگ ستارگان قطر نگاهی بیندازید به این موضوع پی می‌برید که او چه تلاشی در خط میانی باشگاه الشمال انجام داده و تا چه حد، مهره تاثیرگذاری بوده است.

آمار و ارقام هم نشان می‌دهد او در زمره‌ی دونده‌ترین بازیکنان لیگ ستارگان قرار گرفته و در این بخش میان ۱۰ بازیکن برتر حضور دارد. پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال درباره‌ ابراهیمی می‌گوید:«امید به معنی واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای است. او قبل از همه وارد تمرین می‌شود و بعد از همه کمپ را ترک می‌کند. دوندگی بالای او در زمین هرگز با سن و سالش همخوانی ندارد. هر فردی اطلاعی از سن امید نداشته باشد، فکر می‌کند او ۲۰ ساله است.»

الشمال که فصول قبل مدام در رفت و آمد میان لیگ ستارگان و دسته‌ پایین‌تر بود، این فصل نتایج قابل قبولی به دست آورده و از هفته‌ها قبل بقای خود را در مسابقات مسجل کرده است. بدون شک یکی از دلایل وقوع این اتفاق، درخشش امید ابراهیمی است. همین موضوع سبب شده تا باشگاه الشمال از حالا علاقه‌مند به تمدید قرارداد با ابراهیمی باشد.

اسبقی، سرمربی الشمال در این باره می‌گوید: «دوست دارم تمام بازیکنان خارجی کنار ما بمانند، از جمله امید که رضایت کاملی از عملکرد او داریم. علاقه دارم امید یک فصل دیگر در الشمال باشد و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او همچنان به فعالیتش در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا