Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران به همراه معاون قضایی و برنامه ریزی دادگستری استان و دبیر ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان و رییس و دادستان شهرستان آمل ضمن بازدید از شهرک صنعتی امامزاده عبداله تاکید کرد: اهتمام دستگاه قضایی استان بر این است تا پرونده‌های واحدهای تولیدی و صنعتی با رعایت اصل بی‌طرفی در نهایت سرعت و دقت و بصورت ویژه و خاص رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، توجه به رسیدگی سریع، دقیق و عادلانه مورد تاکید قرار داد و گفت: دستگاه قضایی استان در ادامه اهتمام خود جهت تحقق بخشیدن به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید اقدامات موثری را در راستای احیای کارخانه‌های تعطیل شده انجام داده که منجر به اشتغال تعداد قابل توجهی از کارگران شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان مازندران در خصوص مشکلات مالی این واحد های تولیدی تصریح کرد: لزوم توجه و رسیدگی سریع به پرونده‌های واحدهای تولیدی و صنعتی به معنای نادیده گرفتن حقوق بانک ها نیست؛ چرا که باید در فرآیند رسیدگی نگاهمان معطوف به هر دو طرف است.

این مسؤول در ادامه افزود: از طرفی باید با حمایت های قانونی و با کمک دستگاه های ذیربط بخصوص مجموعه دادگستری خطوط تولیدی که در چند سال اخیر بواسطه نوسانات بازار دچار مشکل شدند، راه‌اندازی شود و از طرف دیگر حقوق بانک‌ها هم طبق مصوبات شورای پول و اعتبار از بدهکاران بانکی اخذ شود.

این مسؤول تصریح کرد : یکی از مهم‌ترین اقدامات دستگاه قضایی در دوره تحول، رفع موانع تولید و برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است؛ چرا که میزان تولید و رونق صنعتی رابطه مستقیم با وضعیت معیشت مردم دارد.

 

اکبری در پایان خاطرنشان کرد:دستگاه قضایی استان با اختصاص شعبات مجزا در دادگاه‌های شهرستان و ایجاد شعبات تجدیدنظر جهت رسیدگی به پرونده‌های واحدهای تولیدی و صنعتی جهت تسریع در روند رسیدگی عادلانه تمام همت و تلاش خود را برای رفع موانع تولید و  بهبود شرایط واحدهای تولیدی به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/86034/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام اکبری واحدهای تولیدی و صنعتی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی