Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@18:22:13 GMT

کشف ۱۱۸ تن کره احتکار شده توسط اطلاعات سپاه

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۴۰۲

کشف ۱۱۸ تن کره احتکار شده توسط اطلاعات سپاه

سربازان گمنام امام زمان( عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی ۱۱۸ تن کره پاستوریزه را در سردخانه های لبنی شهر تبریز کشف و ضبط کردند.

به گزارش مشرق، سازمان اطلاعات سپاه عاشورا اعلام کرد: این پرونده برای سیر مراحل به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: چهار شگفت انگیز این روزهای بازار؛ خودرو، مرغ، تخم‌مرغ و کره!

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی هم اعلام کرد: این اداره کل گشتهای مشترک بازرسی خود را بر روی محل‌های دپوی کره و خامه که امروزه با افزایش قیمت مواجه هستند زوم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراحد یوزباشی گفت: حاصل بازرسی های انجام شده کشف مقادیر زیادی کره و خامه تولید کارخانه‌های استان با تاریخ تولید ماه های قبل است که به عناوینی به جای عرضه در بازار در سرخانه ها دپو شده بود.

وی اعلام کرد: بازرسان برای شرکت‌های متخلف به تعداد ۱۲فقره پرونده تشکیل دادند که در شعب تعزیرات به آنها رسیدگی و مجازات لازم قانونی برای متخلفین در سریعترین زمان صادر خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین دستگاه قضائی تبریز سربازان گمنام امام زمان دستگاه قضایی مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود