Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@01:41:53 GMT

روزگار تئاتر کرونایی است، اما تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۴۳۵

‍‍‍‍‍‍

حسین مسافر آستانه کارگردان تئاتر معتقد است: حال و روز تئاترکرونایی است، اما تعطیل بردار نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حسین مسافر آستانه کارگردان تئاتر و دبیر سی امین جشنواه تئاتر فجر در برنامه شهر فرنگ در تشریح حال و هوای تئاتر کشور در روزهای کرونایی با بیان اینکه تئاتر هم جدا از سایر مشاغل نیست گفت: جامعه تئاتری کشور خوب نبودنِ حال خود را دلیلی بر تعطیلی آن نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: تئاتر در مقطعی که همه مشاغل تعطیل یا نیمه تعطیل بودند فعالیت خود را پس از یک دوره کوتاه تعطیلی از سر گرفت و در بسیاری از سالن‌های تهران که شرایط پذیرش تماشاگران را داشت، کار خود را ادامه داد.

مسافر آستانه با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی احتمال خطر برای همه افراد وجود دارد، گفت: اما این نمی‌تواند بهانه‌ای برای تعطیلی فعالیت‌های اجتماعی شود؛ بلکه افراد با مراقبت کامل و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند در چنین اجتماعاتی شرکت کنند.

او افزود: در کاری که من بر روی صحنه بردم این واهمه وجود داشت که مردم استقبال نکنند، اما با حضور بی نظیر مردم حتی بیش از میزان ظرفیتی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده بود و تعداد بلیتی که فروش رفته بود، به این نتیجه رسیدیم مردم به این حضور در چنین شرایطی نیاز دارند.

او ادامه داد: هنرمندان نیز با ادامه فعالیت خود به هنردوستان ثابت کردند که همواره در کنار آن‌ها هستند؛ بنابراین تئاتر دراین روز‌های سخت باید بیشتر در کنار مردم باشد.

او در ادامه به نتایج این بازگشایی سالن‌های تئاتر اشاره کرد و از برگزاری جشنواه‌های تئاتر استانی خبر داد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: تئاتر ایران ، حسین مسافر استانه ، دبیر سی امین جشنواره تئاتر فجر ، شرایط کرونایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تئاتر ایران شرایط کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، بـا توجه به موج حمایت دانشگاهیان امریکایی و اروپایی از مردم مظلوم غزه و اعتراضات گسترده علیه نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی و نیز برنـامه های فرهنگی و اجتماعی درنظر گرفته شـده در دانشـگاهها به همین مناسبت، دانشگاه پیام نور همگام با سایر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، ضـمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه، امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی۱۴ کلیۀ کلاـس هـا را تعطیل اعلام می کند.

تا به همین مناسـبت دانشـگاهیان عزیز کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان های اصلی دانشگاهها، حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام دارند.

کد خبر 6090566

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • روزگار متفاوت زنان اراکی