Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:00:47 GMT

پیشکسوتان دفاع‌مقدس سدی در‌برابر تحریف‌تاریخ هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۵۶۱

پیشکسوتان دفاع‌مقدس سدی در‌برابر تحریف‌تاریخ هستند

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به شرکت‌کنندگان در گردهمایی پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس استان مرکزی شهریور ماه ۱۳۹۹ به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را سپاس که در فضای گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی، در آستانه سالروز آغاز جنگ تحمیلی استکبار جهانی و چهل سالگی دفاع مقدس، دل‌های پاک و قلب‌های مالامال از عشق به آرمان امام راحل (ره) و حرکت‌های خودجوش برآمده از نور ایمان، شوق و اشتیاق سرشار از معنویت، یاد و نام بلندآوازه و نورانی شهیدان گرانقدر را تکریم می‌دارند و عظمت جایگاه آنان را در یاد‌ها ماندگار می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درود الهی بر شما همراهان و رهروان قافله سرافراز شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم، پیشکسوتان حماسه‌ساز استان مرکزی در لشکر علی بن ابیطالب (ع)، لشکر ۷۱ حضرت روح‌الله و لشکر مهندسی رزمی ۴۲ قدر که پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت صادقانه و فداکارانه، همچنان در زمره وارثان رسالت و حاملان امانت شهیدان هستید و به مصداق "فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر" با ایمان راسخ، بصیرت نافذ و ذخیره معنوی برگرفته از انس با شهدا؛ در میدان‌ها و عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی متعهد و عامل به ادامه خط سرخ شهادت هستید.

بی‌شک در شرایط خطیر و پر مسئولیت کنونی که شما پیشکسوتان جهاد و شهادت و پرچمداران مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در صف قدم دفاع از آرمان‌های انقلاب، پیشبرد اهداف نظام و سنگر‌های خدمت به مردم می‌درخشید، سرمایه عظیم و سد مستحکم در برابر توطئه جبهه دشمن در "تحریف" تاریخ و کم‌اثر کردن فرهنگ دفاع مقدس به شمار رفته و اجازه نخواهید داد مشعل پرفروغ هدایت نسل‌های آینده این سرزمین به سوی دروازه‌های تمدن نوین اسلامی، به خاموشی گراید.

با قدردانی صمیمانه از همت و کوشش خالصانه دست‌اندرکاران این گردهمایی باشکوه و ارزشمند، موفقیت و سربلندی یکایک پیشکسوتان دفاع مقدس در استان شهید پرور و ولایت‌مدار مرکزی در تحقق آرمان شهدا، تحت عنایات حضرت بقیةالله (عج) و پیروی از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از ذات اقدس کبریایی مسألت می‌جویم.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین رئیس ستاد کل نیرو های مسلح سرلشکر پاسدار محمد باقری گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس تحریف تاریخ حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟

به گزارش تابناک، تاریخ دقیق روز مادر در تقویم شمسی برابر است با :

روز یکشنبه ۲ دی سال ۱۴۰۳

۲ / ۱۰ / ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم قمری برابر است با :

روز یکشنبه ۲۰ جمادی الثانی سال ۱۴۴۶

۲۰ / ۶ / ۱۴۴۶

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم میلادی برابر است با :

 

روز یکشنبه ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۴

۲۲ – ۱۲ – ۲۰۲۴

روز مادر در ایران روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۲۰ جمادی الثانی می باشد اما به علت قمری بودن تاریخ تولد حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر در تاریخ هجری شمسی ثابت نیست.

روز ولادت حضرت فاطمه (س) به عنوان روز مادر نام گرفته تا زنان و مادران این مرز و بوم از او درس ایمان، فداکاری و مهربانی بیاموزند چرا که تمام خصوصیاتی که باید زن نمونه از دیدگاه اسلام داشته باشد، حضرت فاطمه (س) داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود