Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: الان لیگ، مسابقات جهانی و مسابقات آسیایی تعطیل است و بچه‌ها باید با هم تمرین و مبارزه داشته باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فضل‌الله باقرزاده در خصوص زمان برگزاری اردو‌ها و لیگ شمشیربازی، اظهار داشت: دوشنبه به ستاد عالی کرونا دعوت هستیم و در این موارد صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط مناسبی را داریم و الان بچه‌ها به صورت انفرادی و با سرمربی تمرین می‌کنند. دختران هم در شهرستان‌های خودشان تمریناتشان را ادامه می‌هند.

وی در ادامه افزود: پیمان فخری با سابریست‌ها از جمله مجتبی عابدینی و علی پاکدامن تمرین می‌کند و بر عملکرد آنها نظارت دارد. شمشیربازی یک رشته درگیرانه نیست و بیشتر مرور تکنیک‌ها انجام می‌شود بچه‌ها از نظر آمادگی جسمانی نیز برنامه دارند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تاکید کرد: تمرین و مبارزه برای بچه‌ها ضروری است. الان لیگ، مسابقات جهانی و مسابقات آسیایی تعطیل است و بچه‌ها باید با هم تمرین و مبارزه داشته باشند.

وی در خصوص اینکه برخی از کشورها اردوهای خود را آغاز کرده‌اند، یادآوری کرد: هیچ کشوری اردو را شروع نکرده در کجای دنیا مسابقه است که ما خبر نداریم؟ بسیاری از رشته‌ها مانند بوکس، جودو، کشتی و تکواندو ورزشکاران از نزدیک با هم در تماس هستند حتی در هندبال و بسکتبال نیز ورزشکاران کنار هم هستند. ما در سابر مردان سهمیه گرفتیم و مسابقات قاره‌ای نیز از 20 فروردین آغاز می‌شود.

باقرزاده با اشاره به لغو تمام رویدادهای شمشیربازی در سال جاری، گفت: اجلاس انتخابات آسیا یک سال به تعویق افتاد. اجلاس انتخابات فدراسیون جهانی هم یک سال به تعویق افتاده است. در مجموع می‌خواهم بگویم ورزشکاران جهان شاید تمرین انفرادی داشته باشند که البته ما هم به خوبی این تمرینات را داریم، ولی اردو و مسابقه‌ای فعلا در جهان برگزار نمی‌شود.

وی در خصوص انتخاب پیمان فخری به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی‌های ساحلی چین و احتمال انتقاد برخی مبنی بر مشغله وی، تاکید کرد: همه اینها در راستای هم هستند. وی دو سال است که مدیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی است و ما در همین زمان با اقتدار سهمیه گرفتیم. فرانسه و روسیه که مهد شمشیربازی دنیا هستند، هنوز سهمیه اسلحه سابر را دریافت نکردند. این وظایف فخری نه تنها در راستای هم و ورزش است بلکه به شمشیربازی کمک هم می‌کند و قدرت مدیریت، آگاهی و تعامل وی با دنیا افزایش می‌یابد. در دوره گذشته هم وی در سرپرستی کاروان ساحلی ایران موفق بود.

8 مهرماه زمان جدید برگزاری مجمع فدراسیون شمشیربازی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمشیربازی شمشیربازی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است

آروین نجفی بازیکن تیم ملی اسکیت درباره وضعیتش اظهار کرد: امسال ۲ دوره مسابقات انتخابی داشتیم که مرحله اولش در اراک برگزار شد و من توانستم مقام اول اسکیت  ماده ۲۰۰ متر جوانان را کسب کنم و دور دوم در ۲۰ اردیبهشت ماه در مجموعه آزادی برگزار خواهد شد که امیدوارم مقام خوبی را کسب کنم.

او افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که به دلیل استاندارد نبودن پیست‌ها در هر دوره از مسابقات مجبوریم که از چرخ نو استفاده کنیم و با توجه به اینکه هزینه چرخ نو برای ورزشکاران بالاست و تقبل این هزینه‌ها واقعا سخت شده است. همچنین شرایط خوابگاه و غذا در اردو‌های تیم ملی  سطح بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، لغو مسابقات هم هزینه‌هایی برای ورزشکاران دارد و امیدوارم  مسئولان بتوانند این مسائل و مشکلات را حل کنند تا بتوانیم در کنار هم به پیشرفت اسکیت کمک کنیم و شادی را رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • حال و هوای کمپ حجازی پیش از شروع تمرین استقلال / فیلم
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی