Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:56:53 GMT

ثبت نام در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۶۷۵

ثبت نام در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مصطفی ملایی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی این مرکز آموزشی، اظهار داشت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز موفق به ثبت نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که علاقمندان بتوانند تا پایان روزچهارشنبه ۱۶ مهر ماه ۹۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با بیان اینکه این مرکز در ۱۵ رشته در دو مقطع  کاردانی و کارشناسی برای مهر ۹۹ دانشجو خواهد پذیرفت، تصریح کرد: رشته‎های گردشگری، طراحی معماری داخلی، عمران و امور پیمان‌ها، مدیریت امور اداری، اطفای حریق شهری، فناوری اطلاعات امور فرهنگی، مدیریت تجاری سازی، روایت‌گری دفاع، حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث و مدیریت آموزش‌های شهروندی از رشته‌های دانشجو پذیر این مرکز می‌باشد.

ملایی با بیان اینکه در این مرکز در حال حاضر بیش از یک هزار دانشجو مشغول به تحصیل می‌باشند، اظهار داشت: باتسهیلات مالی ویژه، امکانات رفایی و خدمات ویژه برای شاغلین و همچنین ایجاد دفتر کارآفرینی و انجمن‌های علمی، آماده ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان در سال تحصیلی جاری خواهد بود.

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش قم دانشجو شهرداری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اساس تحقیقات و نتایج به دست آمده در صورت شش ماه استفاده مستمر از این برنامه کاربردی، روشی مؤثر برای بهبود کنترل آسم و خود مراقبتی در بیماران است.

مهرداد فرزندی‌پور افزود: با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر در فن‌آوری و افزایش دسترسی به تلفن‌های هوشمند، گفت: امکان ارائه آموزش از طریق روش‌های مؤثرتر با استفاده از این تلفن‌ها، برای بیماران نیز به وجود آمده است.

وی گفت: بیماری آسم با ویزیت‌های بخش اورژانس، بستری در بیمارستان، روزهای غیبت از کار و ویزیت‌های برنامه‌ریزی نشده در مطب پزشک، هزینه‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی را به بیماران و جامعه تحمیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد