Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن اسدبیگی در سخنانی با اشاره به توزیع واکسن آنفلوانزا از ابتدای مهر ماه در لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر ۷۹ هزار نفر در استان مبتلا به یک سری از بیماری‌های زمینه‌ای هستند که لازم بوده از واکسن استفاده کنند.

وی، ادامه داد: همچنین حدود ۱۵ هزار نفر کادر درمان در استان وجود دارد که به دلیل اینکه با بیماران در ارتباط هستند، لازم است که از واکسن آنفلوانزا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: پیش بینی ما این بوده که حدود ۱۵۰ هزار دُز به واکسن آنفلوانزا در استان نیاز است، این عدد در کشور بیش از ۱۶ میلیون دُز واکسن در مرحله اول است که احتمالاً حدود ۲۰۰ هزار دُز را در مرحله اول برای استان دریافت کنیم.

اسد بیگی، افزود: واکسن آنفلوانزا از طریق سیستم‌های بهداشتی و درمانی و سامانه در استان توزیع خواهد شد.

وی، گفت: قیمت اولیه واکسن آنفلوانزا بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان است، این واکسن احتمالاً برای افراد تحت پوشش بیمه و یا بیماران خاص رایگان خواهد بود.

کد خبر 5026537

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان واکسن آنفلوانزا ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم محرم 99 بازگشایی مدارس واکسن آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد

به گزارش جام جم آنلاین، پی‌یر لودهامار، مسؤول عملیات مین‌یابی در سازمان ملل، روز جمعه اعلام کرد که برداشتن حجم عظیمی از آوار، از جمله مهمات منفجر نشده که در اثر جنگ ویرانگر اشغالگران در نوار غزه بر جای مانده است، «ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد تا پاکسازی شود».

لودهامار طی یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو افزود که جنگ «تقریباً ۳۷ میلیون تُن زباله در منطقه مسکونی پرجمعیت و گسترده بر جای گذاشته است».

وی توضیح داد: «پیش‌بینی می‌شود که برداشتن آوارها، از جمله آوار ساختمان‌های تخریب‌شده، تحت شرایط خاصی ۱۴ سال طول بکشد.»

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که معمولاً حداقل ۱۰ درصد مین‌هایی که پرتاب می‌شوند عمل نمی‌کنند و ضریب خرابی دارند... صحبت از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون در روز است.

جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا پیش از این تاکید کرد که جنگ اسرائیل علیه غزه، شهرهای نوار غزه را در معرض «ویرانی بیشتر از آنچه شهرهای آلمان در طول جنگ جهانی دوم در معرض آن قرار داشتند» قرار داد.

دیگر خبرها

  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • آواربرداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سازمان ملل: آواربرداری در غزه احتمالاً ۱۴ سال طول می‌کشد
  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: ماهی غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی