Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرکادیوش میلیک باید در دو مرحله، تست پزشکی رم را سپری کند. تا زمانیکه رم از سلامتی میلیک مطمئن نشود، ژکو نمی تواند در تست پزشکی یوونتوس حاضر شود.

انتقال آرکادیوش میلیک به آاس رم و ادین ژکو به یوونتوس در مرحله نهایی است و فقط تست پزشکی دو بازیکن باقی مانده است. ابتدا تست پزشکی میلیک انجام می شود و پس از اطمینان از سلامت بازیکن، ادین ژکو می تواند راهی تورین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرکادیوش میلیک طی دو فصل اخیر بدون مشکل در ناپولی بازی کرده است اما هر دو زانوی او سابقه پارگی رباط صلیبی دارد. به همین دلیل رم برنامه ویژه ای برای معاینات پزشکی مهاجم لهستانی دارد. تست پزشکی میلیک برخلاف سایر خریدهای رم در دو مرحله انجام می شود. میلیک ابتدا به اتریش می رود تا وضعیت زانوهای او توسط پروفسور فینک ارزیابی شود. اخیرا زانیولو، دمیرال و کیه لینی توسط همین متخصص، رباط صلیبی زانوی خود را عمل کردند. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ پس از تایید شدن مهاجم ناپولی در تست پزشکی اول، او به رم می رود تا تست پزشکی دوم که برای همه بازیکنان انجام می شود، سپری کند. پس از رسیدن چراغ سبز پزشکان اتریشی در مورد سلامتی زانوی میلیک، آاس رم مجوز خروج ادین ژکو و حضور او در تست پزشکی یوونتوس را صادر خواهد کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انجام می شود تست پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه