Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل شهرداری گنبد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی‌ بسیار سخت و سنگینی را در هفته دوم پشت سر گذاشتیم. شرایط تیم ما خاص بود و هفته اول بدون سه پاسور خود مقابل هراز قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: در هفته دوم هم مجبور شدیم از پاسوری استفاده کنیم که در روزهای گذشته در قرنطینه خانگی بود و تمرینی هم نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال این شرایطی است که فدراسیون برای ما در نظر گرفته و ما هم مجبور هستیم آن را اجرا کنیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان درخصوص اعتراض‌هایش به داوری که منجر به اخراجش شد، عنوان کرد: من جز مربیانی هستم که کمتر به داور اعتراض می‌کنم و همیشه به نظر آنها احترام گذاشته‌ام، اما در بازی ما مقابل گنبد داور اشتباهات فاحشی داشت. بدون شک فیلم اشتباهات را آماده و برای داور و فدراسیون ارسال خواهم کرد.

ترکاشوند افزود: اگر کارشناسان اعلام کردند که من اشتباه می‌کنم قطعاً از همه عذرخواهی خواهم کرد، اما در غیر اینصورت داور مسابقه و مسئولان فدراسیون باید اشتباه خود را بپذیرند. موضوع مهمتر اینکه استارت اعتراض‌ها به داوری از سوی تیم حریف بود.

وی خاطرنشان کرد: واقعاً عجیب بود که داور کارت زرد و قرمز به من داد، چون در آن لحظه داشتم اشتباهات داور را برای ناظر توضیح می‌دادم. شاید در آن لحظه با صدای بلند صحبت کردم که اگر اینگونه بود عذرخواهی می‌کنم، اما واقعاً نمی‌دانم چرا داور مرا اخراج کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر پیکان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست

مسعود ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعتی قبل دود گسترده ای آسمان شهرری را فرار گرفته بود.

وی گفت: این دود ناشی از آتش‌سوزی کارتن در یک انبار است که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

ترکاشوند افرود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ری بیان کرد: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088751

دیگر خبرها

  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم