Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@04:25:43 GMT

مشاور پیشین پنس به کمپین جمهوریخواهان علیه ترامپ پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۹۷۷

مشاور پیشین پنس به کمپین جمهوریخواهان علیه ترامپ پیوست

به‌دنبال کاهش محبوبیت ترامپ در میان هم حزبی‌های خود، "اولیویا تروی" مشاور پیشین مایک پنس روز پنجشنبه اعلام کرد که به کمپین جمهوری‌خواهان علیه دونالد ترامپ پیوسته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از نشریه هیل، تروی مشاور پیشین معاون ترامپ اعلام کرد، در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به دلیل عدم مهار ویروس کرونا توسط دولت ترامپ به جو بایدن نامزد دموکرات‌ها رأی خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروی در بیانیه‌ای اظهار کرد، ترامپ در ایمن نگه‌داشتن شهروندان آمریکا (در مقابل کرونا) شکست‌خورده است.

تروی افزود: اگر رییس جمهوری آمریکا شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته بود و حتی اقدام کوچکی برای جلوگیری از این بیماری انجام می‌داد، سرعت همه‌گیری بیماری کند می‌شد و جان بسیاری از مردم در امان می‌ماند.

تروی افشا کرد که ترامپ در یکی از جلسات تیم کارشناسی کرونا در کاخ سفید گفت که کرونا چیز خوبی است زیرا وی دیگر لازم نیست تا با این مردم چندش‌آور و نفرت‌انگیز دست بدهد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، روزبه‌روز به تعداد جمهوری‌خواهان برای پیوستن به دموکرات‌ها و تصمیم رأی دادن به بایدن افزایش پیدا می‌کند.

پیش از تروی، مایلز تیلر مقام پیشین وزارت امنیت داخلی آمریکا و جاش ونابل معاون وزیر آموزش به کمپین جمهوری‌خواهان علیه ترامپ پیوسته بودند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و عدم مهار این ویروس توسط دولت ترامپ تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر در کشور جان خود را از دست داده‌اند و ۶ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۰۱ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: کاخ سفید دونالد ترامپ شیوع ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد

رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار هیئتی از ایران  اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "نیکلاس مادورو"، رئیس دولت ونزوئلا بعدازظهر روز دوشنبه از هیئتی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (عج) جمهوری اسلامی ایران که به منظور تقویت روابط راهبردی بین دو کشور به ونزوئلا سفر کرده، استقبال کرد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در این دیدار اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد.

اشاره او به مذاکراتی است که توسط قطر در سپتامبر 2023 انجام که منجر به مبادله زندانیان شد و در آن 10 آمریکایی و 18 ونزوئلایی آزاد شدند و ونزوئلا گفت که واشنگتن همچنین به پایان تحریم‌ها در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 2024 رای داده است.

مقامات آمریکایی اخیراً اعلام کردند که دولت بایدن تحریم‌ها را مجدداً علیه ونزوئلا اعمال خواهد کرد و مدعی شدند که دولت مادورو از "انتخابات فراگیر و رقابتی" حمایت نکرده است.

آمریکا و ونزوئلا تبادل زندانی انجام دادندایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد