Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:08:12 GMT

۱۱ کشته در حمله بوکوحرام به روستایی در نیجریه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۳۰۸۰

۱۱ کشته در حمله بوکوحرام به روستایی در نیجریه

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از شبکه تلویزیونی "روسیا الیوم"، یک مقام محلی نیجریه در این باره گفت: اعضای گروهک تروریستی بوکوحرام به روستای "وسارام" حمله کردند.

براساس این گزارش، پس از حمله درگیری میان نیرو‌های امنیتی نیجریه و گروه تروریستی رخ داد که در جریان آن شماری تروریست که به تعدادشان اشاره نشده، زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عناصر تروریستی بوکوحرام در شمال شرق نیجریه، ۲۵ خردادماه ۹۹ نیز دست‌کم ۶۰ نفر از جمله ۴۰ غیرنظامی و ۲۰ نظامی را کشتند.

این گروهک تروریستی ۲۱ خردادماه ۹۹ نیز در ایالت "بورنو" واقع در شمال شرق نیجریه، ۶۹ نفر را قتل عام کردند.

گروه تروریستی بوکوحرام و شاخه دیگر آن موسوم به دولت اسلامی آفریقای غربی تاکنون هزاران نفر را در نیجریه به قتل رسانده و میلیون‌ها تن دیگر را آواره کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین حمله تروریستی بوکو حرام بوکوحرام نیجریه حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود