Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان پنجم مهرماه برگزار می شود.تیم والیبال ذوب آهن از شهریورماه تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آغاز کرده است.

فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: همانند سال های گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داریم به همین منظور تمرینات خود را از شهریورماه آغاز کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم قرعه کشی پنجم مهرماه برگزار می شود و در روز مراسم، تعداد تیم های شرکت کننده مشخص خواهند شد.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن با اشاره به ویروس کرونا ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات مردان در حال برگزاری است، رقابت بانوان هم نباید مشکل خاصی داشته باشد و رقابت ها طبق برنامه انجام خواهد شد. ظاهرا در بخش مردان، تیم ها مرتب تست کرونا می دهند. امیدوارم این روند در بخش بانوان نیز صورت گیرد. با توجه به هزینه بر بودن تست کرونا، امیدوارم اسپانسرها آن را انجام دهند.

صادقی اظهارداشت: در نخستین جلسه هم اندیشی لیگ برتر تصمیم بر این شد تا مسابقات با توجه به روند کرونا برنامه ریزی شود. اگر شرایط خوب پیش رفت، مرحله پلی آف برگزار خواهد شد اما کرونا قابل پیش بینی نیست به همین دلیل برنامه ها طبق روند بیماری و بهبودی آن مشخص می شود.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان درباره هدف تیمش گفت: سعی بر این بود تا تیم خوبی بسته شود. بازیکنان سال گذشته را حفظ کردیم و در چند پُست تقویت شدیم، چرا که هدفمان این است حضوری قدرتمند در مسابقات داشته باشیم. البته یکی از اهداف تیم این است تا به بازیکنان جوان بومی نیز فرصت داده شود. به قهرمانی فکر می کنیم.

کد خبر 5025661 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال ذوب آهن ویروس کرونا فریبا صادقی والیبال والیبال بانوان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال تراکتور والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان یحیی گل محمدی تیم فوتبال التعاون عربستان تیم والیبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف

 سید محمد یزدان پرست، از مسئولان برگزار کننده این مسابقات گفت: هدف از راه اندازی مسابقه کریکیت میان افراد نابینا، تجلیل و ابزار خوشی از راه یابی تیم فوتسال کشور به جام جهانی می باشد.

وی تصریح نمود: با برگزاری این مسابقات می خواهم به مردم عزیزمان و جهان اعلان کنیم که افراد معلول و نابینا نیز می تواند در سطح ملی و بین المللی افتخار کسب نمایند و باید به آنان توجه شود.

یزدان پرست افزود: «نابینایان ورزشکار در رشته ورزشی کریکیت با مشکلات فراوان مواجه هستند و نبود زمین معیاری برای تمرین و رقابت یکی از این چالش های می باشد، از همین رو خواهان توجه حکومت در راستای برطرفی سازی نیاز های ورزشکاران معلول و نابینا هستم».

در همین حال، شماری از نابینایان ورزشکار در رشته ورزشی کریکت در ولایت بلخ گفتند: از برگزاری این گونه رقابت ها استقبال می کنیم و باید بگویم که افراد نابینا نیز می تواند در عرصه های مختلف افتخار آفرین باشند و خواهان توجه ویژه و بیشتر حکومت هستیم.

گفتنی است که شناسایی و انتخاب نخبه های ورزشی در مسابقات کریکت نابینایان برای تیم ملی یکی از اهداف این رقابت ها محسوب می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • تهران از استان‌های محروم کشور است