Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@21:30:04 GMT

یک حامی حمایت 200 یتیم را در زنجان به عهده گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۳۲۸۰

یک حامی حمایت 200 یتیم را در زنجان به عهده گرفت

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با مشارکت مطلوب حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان زنجان منابع قابل‌توجهی برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیران همواره پشتیبان معنوی کمیته امداد بوده و در کمک به ایتام و فرزندان محسنین پیشگام بوده‌اند، افزود: یکی از حامیان برجسته کشوری به نام آقای آزمون تعداد ۲۰۰ نفر از ایتام مورد حمایت این استان را با سرانه ماهیانه هر نفر ۷۵ هزار تومان و پرداخت ماهیانه ۱۵ میلیون تومان تقبل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و ۴۱۶ فرزند یتیم و محسنین  مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بر اساس آمارهای موجود قریب به ۲۴ هزار و ۳۰۰ خیر و حامی گرانقدر با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را بر عهده‌ دارند.

صفری با بیان اینکه مردمان نیک‌اندیش زنجان همواره در حوزه کارهای خیرخواهانه و انجام مسؤولیت اجتماعی به‌ویژه کمک به نیازمندان پیشگام و پیشتاز هستند، اضافه کرد: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی در طرح‌های اکرام ایتام میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان از محل کمک حامیان و خیران در پایان پنج‌ماهه امسال به ۷۹۰ هزار تومان و میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در پایان پنج‌ماهه امسال به ۲۹۶ هزار تومان افزایش‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها اشاره کرد و افزود: شور عاطفه‌ها که از ۲۲ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد فرصتی است بر عشق‌ورزی و مهربانی فرزندان ایتام و محسنین  که سال تحصیلی خود را آغاز نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در این رویداد بزرگ کودکان نیازمند منتظر دستان پرمهر و با سخاوت حامیان و خیران برای تأمین ملزومات تحصیلی حضوری و غیرحضوری خود برای ادامه تحصیل هستند و  حامیان، نیکوکاران، خیران، مردم نوع‌دوست استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد مهربانی#۱*۰۲۴*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد صندوق امداد ولایت واریز و یا به‌صورت حضوری به‌تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری  سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان کمیته امداد مشارکت توسعه مدیرکل کمیته امداد کمیته امداد استان زنجان حمایت کمیته امداد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

روح اله خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می شود که اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند