Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان برای درمان خار پاشنه پایش راهی آلمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احسان حدادی ملی‌پوش المپیکی کشورمان قرار است به زودی راهی آلمان شود تا خار پاشنه پایش را در این کشور جراحی کند. حدادی پیش از این به کمیته ملی المپیک درخواست داده بود که برای انجام این عمل، به آلمان و نزد پزشکی که چندین مرتبه او را عمل کرده است، برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این موضوع با مخالفت اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک روبه‌رو شد و در نهایت برای مدتی حدادی بلاتکلیف بود.

پرتاب‌گر دیسک کشورمان که شانس بالایی برای کسب مدال دارد؛از شرایط بلاتکلیفی ناراضی بود به همین منظور کمیسیونی در فدراسیون پزشکی- ورزشی برای رسیدگی به وضعیت او تشکیل شد و در نهایت تصمیم بر آن شد او برای جراحی خار پاشنه پایش نزد پزشک مورد نظر خود برود تا بتواند پس از عمل جراحی و سپری کردن دوره نقاهت تمرینات را از سر بگیرد. ناگفته نماند حدادی چندین مرتبه نزد این پزشک عمل جراحی کرده است. قبل از المپیک لندن که از ناحیه کتف آسیب دیده بود نزد او جراحی کرده بود و پس از آن هم توانست مدال نقره المپیک را کسب کند. برای عمل جراحی خارپاشنه پایش هم این پزشک تضمین داده که با موفقیت این کار صورت می‌گیرد به همین خاطر فدراسیون پزشکی-ورزشی و همچنین کمیته ملی المپیک با اعزام او به آلمان موافقت کردند.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: احسان حدادی کمیته ملی المپیک دوومیدانی جراحی خار پاشنه خار پاشنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!

یک روانشناس بالینی و روان‌درمانگر به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران، واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری، سحر منصوری در این باره می‌گوید: «یکی از اشتباهات این سریال در بخش اتاق درمان، آرایش غلیظ درمانگر است. ما به‌عنوان درمانگر اصلا اجازه نداریم در اتاق درمان آرایش زیاد داشته باشیم. مسئله دیگر نگاه‌های مستقیم درمانگر به مراجع است و همینطور نحوه نشستن او و مراجعش که بسیار غلط است. از همه بدتر ارتباط غیرکاری و خارج از اتاق درمان با مراجع است. روانشناسان به همین دلیل حتی اجازه مشاوره با فامیل درجه یک خودشان را ندارند. ارتباط خارج از اتاق درمان اشتباه بسیار بدی است؛ حتی اگر جنس موافق هم باشند، نباید با هم دوست شوند و همدیگر را جایی خارج از اتاق درمان ببینند؛ چون درمان خاصیتش را از دست می‌دهد.»

 او می‌گوید: «فقط در مواقع ضروری و بسیار مهم است که مراجع اجازه دارد با شماره مشاورش که فقط هم تلفن کاری است، تماس بگیرد؛ یعنی در زمانی که افکار خودکشی یا دیگرکشی دارد.»

 

نکته دیگری که منصوری به آن اشاره می‌کند، هدیه گرفتن و هدیه دادن بین روان‌درمانگر و مراجع است: «این موضوع در سریال به‌خوبی رعایت شده بود، ولی یکباره با اظهار علاقه مراجع و پس نزدن روانشناس، همه چیز عوض شد.»

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود