Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: در دوازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم که با حضور مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی، هیئت امنا و بسیج مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن در منزل شهید «حسن درعلی» برگزار شد از خانواده معزز این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آمد.

«علی اصغر حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در دوازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم که با حضور مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی، هیئت امنا و بسیج مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن در منزل شهید «حسن درعلی» برگزار شد از خانواده معزز این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با محوریت امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن توسط کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه تاکنون یازده هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم توسط کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد ابوالفضل (ع) شهر بن برگزار شده است افزود: دوازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم میزبان خانواده شهید «حسن درعلی» بود.

 

حیدری تصریح کرد: اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» باعث شد تا جوانان کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد ابوالفضل (ع) شهر بن در ایام کرونا نیز از یاد شهدا و خانواده شهدا غافل نشوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» از ابتدای دهه کرامت تاکنون توسط فعالان کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شده است.

 

خاطرنشان می شود: شهید «حسن درعلی بنی» فرزند عوض در سال ۱۳۴۲ در شهر بن به دنیا آمد و در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم دیدار با خانواده شهدا کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد ابوالفضل هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم دوازدهمین هفته شهر بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای گفت: ویژه‌برنامه به‌رسم فتوت به مناسبت فرارسیدن هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در راستای تکریم پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در ذکر خانه بوتراب برگزار شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ثبت جهانی فرهنگ پهلوانی و آئین ورزش زورخانه ای در سازمان یونسکو به عنوان میراث فرهنگی، افتخاری ماندگار محسوب می‌شود و هدیه فرهنگی ایرانیان به فرهنگ جهانیان است.

وی با بیان اینکه روز ۱۷ شوال به‌عنوان روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، افزود: ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر از آن اشاعه در فرهنگ عمومی جامعه و تسری در مراودات و کارهای روزمره و توسعه ورزش زورخانه‌ای وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وجود محلات قدیمی امین‌آباد، عاشق‌آباد و محمودآباد اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی منطقه ویژه برنامه به‌رسم فتوت را برای دومین سال در راستای تکریم و بزرگداشت پهلوانان و قهرمانان نامی بزرگ این محلات برگزار کرد.

رسالت با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه برنامه به. رسم فتوت در قالب اجرای ورزش‌های زورخانه‌ای، تکریم خانواده پهلوان شهید محله محمودآباد و تکریم و بزرگداشت پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در منطقه ۱۲ اصفهان در ذکر خانه بوتراب محله محمودآباد برگزار شد.

کد خبر 748041

دیگر خبرها

  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی