Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون انرژی مجلس از ورود کمیسیون متبوعش به اظهارات اخیر وزیر نفت درباره اینکه حذف کارت سوخت در نتیجه تصمیم وی نبوده است، گفت: دولت باید پاسخگوی هزینه‌های تحمیل شده به کشور در پی این نوع تصمیمات باشد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر نفت مبنی بر اینکه حذف کارت سوخت به دستور وی انجام نشده است، گفت: حذف کارت سوخت یک بار با دستور وزارت نفت حذف و بار دیگر نیز با دستور همین وزارتخانه احیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حذف کارت سوخت اشتباه فاحشی بوده است، افزود: دولت با کارت سوخت علاوه بر مقابله با قاچاق امکان رصد میزان مصرف را نیز داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت با حذف کارت سوخت عملاً امکان رصد مقدار مصرفی سوخت و همچنین قاچاق آن را از خود دریغ کرد، ادامه داد: تصمیم دوباره بعد چند سال برای احیای کارت سوخت نیز هزینه‌های بسیاری بر دوش کشور گذاشت از این رو دولت و شخص وزیر نفت باید پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه باید ادله حذف کارت سوخت و همچنین دلابل احیای مجدد آن از سوی وزیر تفت استماع شود، گفت: به طور حتم کمیسیون انرژی مجلس با دولت از وزیر نفت پیگیر این موضوع خواهد بود.

سنگدوینی با بیان اینکه نمی‌توان از هزینه‌های تحمیل شده به کشور در نتیجه تصمیمات دولت نسبت به حذف و احیای کارت سوخت چشم‌پوشی کرد، افزود: قطعاً تصمیم به حذف کارت سوخت و احیای مجدد آن در ید اختیار وزارت نفت بوده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت باید نسبت به تصمیماتی که هزینه‌های برای کشور به همراه خواهد داشت دقت‌نظر بیشتر داشته و این را بداند که این مجلس از هیچ کوتاهی چشم پوشی نخواهد کرد.

انتهای پیام/4151/

منبع: آنا

کلیدواژه: زنگنه عضو کمیسیون انرژی مجلس کمیسیون انرژی مجلس حذف کارت سوخت وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه طی بازدیدی از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد مقدس اظهار کرد: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

وزیر کشور بیان کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وحیدی اظهار کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وزیر کشور خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 6088655

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس