Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری در واکنش به انتشار مصاحبه خبری حجت الله غلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان درباره اخذ مجوز زیست محیطی پروژه ساخت سد کوهرنگ ۳ اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا، به دنبال انتشار مصاحبه خبری حجت الله غلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در ارتباط با اخذ مجوز زیست محیطی پروژه ساخت سد کوهرنگ ۳، روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان چهار محال و بختیاری اجرای کامل تعهدات را شرط اساسی تمدید مجوز از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری آمده است: توضیح حفاظت محیط زیست استان در مورد خبر منتشر شده در رسانه‌ها در ارتباط با صحبت‌های حجت غلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان مبنی بر "اخذ مجوز زیست محیطی ساخت سد تونل کوهرنگ سوم" بدین شرح است:

مجوز زیست محیطی جدیدی برای پروژه سد کوهرنگ ۳ صادر نشده و صرفاً مجوز صادرشده در سال ۱۳۹۱ با تاکید بر رعایت کامل تعهدات قبلی توسط معاونت تخصصی مربوطه در سازمان حفاظت محیط زیست کشور "تمدید" شده است.

همچنین تاکید می‌شود که نه‌تنها تعهدات زیست محیطی قبلی مجری طرح تعدیل نشده، بلکه تمدید مجوز فعالیت پروژه، مشروط به اجرای کامل تعهدات قبل در زمان‌بندی مشخص صورت پذیرفته‌است.

کد خبر 444852

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سد تونل سوم کوهرنگ سازمان حفاظت از محیط زیست اصفهان چهارمحال و بختیاری محيط زيست حوضه آبریز زاینده رود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجوز زیست محیطی حفاظت محیط زیست سد کوهرنگ ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست پس از ۳۰ سال

استاندار مازندران از خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر به نفع مردم از مجموعه محیط زیست پس از ۳۰ سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری شامگاه_سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست از صدور خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر پس از گذشت ۳۰ سال از مجموعه محیط زیست خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه مجوز فعالیت صنعتگران نوشهری صادر شد.

وی افزود: امروز مطمئناً در تقویم مردم نوشهر روزی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی است چرا که بعد از سه دهه سرگردانی، سرانجام با تلاش و پیگیری دولت سیزدهم در چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست کشور، شهرک صنعتی آبندانک نوشهر به نفع مردم از محیط زیست خارج و مجوز فعالیت صنعتگران نوشهری صادر شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهرک صنعتی آبندانک واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در شهرستان نوشهر، به وسعت ۱۵ هکتار در سال ۷۷ توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران مبنی بر تأسیس شهرک صنعتی در آن منطقه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت، عنوان کرد: در نخستین سفر استانی دولت سیزدهم به استان مازندران در اسفندماه ۱۴۰۰، مقرر شد مجوز و پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آبندانک نوشهر با پیگیری سازمان حفاظت محیط زیست، پس از حدود ۳۰ سال صادر شود.

نوری با اشاره به اینکه به دلیل مغایرت‌های قانونی موجود، احداث شهرک صنعتی آبندانک با ضوابط استقرار زیست محیطی و حساسیت اکولوژیک منطقه، مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست قرار نگرفت و امکان صدور مجوز بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی مستقر در این مجموعه میسر نشد، تصریح کرد: با پیگیری‌های مکرر مقرر شد تا به منظور رفع محدودیت ایجاد شده برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آبندانک در خصوص مجوز صدور پروانه بهره‌برداری، سازمان حفاظت محیط زیست مساعدت لازم را به عمل آورد.

نماینده دولت سیزدهم در مازندران ادامه داد: در نهایت موضوع در چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست مطرح و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" و پس از حدود قریب به سه دهه، این شهرک از منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خارج و مجوز بهره‌برداری واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آبندانک صادر شد.

کد خبر 751575

دیگر خبرها

  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست پس از ۳۰ سال
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری