Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی واقع در روستای دفاری به ارزش تقریبی بیش از 5 میلیارد و 650 میلیون ریال خبر داد.‌

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: رفع تصرف یک قطعه از اراضی ملی و دولتی واقع در دفاری به مساحت 5 هزار و 650 مترمربع و به ارزش تقریبی بیش از 5 میلیارد و 650 میلیون ریال رفع تصرف و اعاده به وضع سابق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با همراهی و مشارکت مامورین پلیس اقتصادی و امداد نیروی انتظامی شهرستان قشم در راستای شرح وظایف کاری و تکالیف قانونی و اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روز چهارشنبه (26 شهریورماه) نسبت به رفع تصرف، تخریب سنگ چینی غیر مجاز و اعاده به وضع سابق زمین مذکور اقدام کردند.

رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برخورد با زمین خواران و  متصرفین اراضی ملی و دولتی توسط نیروهای این اداره برابر قانون و مقررات پیگیری و با هرگونه اقدام غیرقانونی در سطح جزیره قشم بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

به گفته مازندرانی؛ برنامه ریزی و اقدامات بسیار خوبی در زمینه رفع تصرف و برخورد با زمین خواران و سودجویان منطقه در حال انجام است و مردم، مسئولین محلی و اعضای شوراها و دهیاران می توانند با ارائه گزارش به موقع تخلفات صورت گرفته، به نیروهای این اداره در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی کمک کنند.

وی در پایان از حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اقدامات این یگان و حمایت های قانونی صورت گرفته در راستای تسریع روند پیگیری حقوقی و قضایی از سوی دستگاه قضا و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین همکاری شایان فرماندهی انتظامی شهرستان قشم تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مومنی منطقه آزاد قشم اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس

به گزارش خبرآنلاین از برترین ها، تصویر غم‌انگیزی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که بسیار مردم ایران را ناراحت کرده است.

کاربری با انتشار این تصویر در توییتر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراش است را فاش کرد و نوشت: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902060

دیگر خبرها

  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل