Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:32:10 GMT

«ترامپ» آبروی حکام نابخرد در منطقه را برد/ رسوا می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۰۳۵

«ترامپ» آبروی حکام نابخرد در منطقه را برد/ رسوا می‌شوند

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات اخیر دولت‌های امارات متحده عربی و بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام به نظر من از الطاف الهی برای جبهه مقاومت و جریان مومن انقلابی است زیرا ماهیت واقعی این حکام را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سران برخی کشورهای اسلامی سالهاست که با رژیم غاصب صهیونیستی به سازش رسیده و در پنهان با هم همکاری می‌کردند و منافقانه خودشان را مسلمان و مدافع مردم مظلوم فلسطین معرفی می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز داستان دوستی، محبت و همکاری حاکمان برخی کشورهای عربی به فضل الهی برملا و آشکار شده است که خود بشارت و فرصتی است که برای جریان مقاومت و ملت‌های مسلمان پیش آمده تا دوست و دشمن خود را بهتر از گذشته تشخیص دهد.

حجت الاسلام تویسرکانی یکی از مهمترین راهبردهای پیروزی در جهاد را تشخیص دوست از دشمن دانست و گفت: به نظر من ترامپ با فشار به سران کشورهای اسلامی برای آشکار سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به نوعی در حال خدمت به جریان مقاومت است چرا که دشمنان حقیقی و قدیمی مردم مظلوم فلسطین را رسوا می‌کند و این هم لطف خداست. خداوند متعال دشمنان را به دست شیاطین رسوا می‌کند و معمولاً هم شیطان چنین نقشی را دارد که با اغواگری و فریب انسان‌های فاسد آنها را بی آبرو می‌کند.

وی تصریح کرد: ترامپ شیطان صفت با تلاش برای آشکار سازی روابط حاکمان کشورهای غربی با رژیم کودک کش صهیونیستی یک ذره آبروی هم که این حاکمان نابخرد در جهان اسلام داشتند را هم با آشکار سازی روابط با رژیم صهیونیستی برد و آنها را رسوای عام و خاص کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در پاسخ به این سوال که آیا اقدام سران امارات متحده عربی و بحرین می‌تواند به رژیم صهیونیستی مشروعیت ببخشد؟ گفت: این اقدام نمی‌تواند به رژیم صهیونیستی مشروعیت ببخشد، اگر چه این رژیم در سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است و ارتباط با کشورهای مختلف دارد و متاسفانه سازمان ملل به یک رژیم اشغالگر، کرسی نمایندگی ملت فلسطین را داده است و به همین اعتبار، کشورها با این رژیم منحوس ارتباط دارند.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: آن چیزی که در این سال‌ها شاهد بودید این بود که ملت‌های مسلمان و عرب در برابر اقدام سازمان ملل مقاومت می‌کردند و تسلیم ارتباط رسمی نمی‌شدند اما ترامپ با برنامه‌های شیطانی خود و با تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌خواهد این مقاومت را بشکند.

کد خبر 5025528 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج جبهه مقاومت سازمان بسیج مستضعفین امارات متحده عربی بحرین رژیم صهیونیستی فلسطین سازمان ملل متحد ترامپ مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا ستاد انتخابات کشور هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی شورای نگهبان رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران حسن روحانی سعید خطیب زاده رژیم صهیونیستی ویروس کرونا سازی روابط با رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران

رسانه‌های ترکیه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران به تهیه گزاش درباره محصولات نظامی بخصوص در حوزه موشکی و پهپادی پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ترکیه نظیر NTV و CNNTURK با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشورمان به تهیه گزارش از تسلیحات ایران بخصوص در بخش های موشکی و پهپادی پرداختند.

موشکهای مورد استفاده ایران در عملیات وعده صادق مانند فاتح، خیبرشکن، عماد و پاوه از محصولات مورد توجه این رسانه ها بود.

پهپادهای غنیمتی از آمریکا که توسط ایران مهندسی معکوس شده است نیز از دیگر موارد مورد اشاره رسانه های ترکیه در این نمایشگاه بود.

پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در ترکیه بازتاب قابل توجهی داشت. بخشی آن را به عنوان یک نمایش یا تئاتر مورد انتقاد قرار دادند که توجه جهانی را از موضوع قتل عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی منحرف کرد اما بخش قابل توجهی نیز پاسخ یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی دانستند که تاکنون بی سابقه بوده است.

فشار افکار عمومی در ترکیه به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی باعث شد تا اردوغان تصمیم به کاهش این روابط بگیرد.

تا ماه گذشته بیش از 60 درصد فولاد وارداتی رژیم صهیونیستی از ترکیه تامین می شد و حدود 40 درصد سوخت مورد نیاز این رژیم نیز از طریق ترکیه به آنها می رسید.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران