Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ویژه‌برنامه گفتگومحور «حس مشترک» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی در روزهای پایانی شهریورماه میزبان سه بازیگر سینما و تلویزیون می‌شود.

سیدعلی صالحی روز جمعه 28 شهریور، امیر غفارمنش روز شنبه 29 شهریور و شهره سلطانی روز یکشنبه 30 شهریورماه مهمان این ویژه برنامه محرمی می‌شوند.

این برنامه در پایان هر گفتگو با مهمانان خود انگشتری با نگینی ارزشمند که ساخته شده از سنگ مضجع شریف امام حسین (ع) است، به آن ها اهدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه‌برنامه 30 قسمتی در کنار گفتگو با شخصیت‌های مطرح سینما، تلویزیون و ورزشکاران درباره تجربه های معنوی و ارادتشان به امام حسین (ع)، میزبان واقفینی از سراسر کشور خواهد بود تا درباره فرهنگ ارزشمند وقف با آن ها گفتگو کند.

در کنار این مهمانان، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی‌شان به محرم گره خورده و گام‌های ارزشمندی برای رضای خدا و خدمت به خلق برداشته‌‌اند مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت.

«حس مشترک» به تهیه کنندگی پویان هدایتی کاری از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امورخیریه است که در ایام محرم و صفر هر شب بعد از خبر ساعت 22.30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

همچنین بازپخش این برنامه روز بعد در ساعت های 06:40 و 14:00 از شبکه دو سیما خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حس مشترک بازیگر سینما تلویزیون صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند