Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:18:00 GMT

اعزام بالگرد برای مهار آتش سوزی جنگل‌های کوه سفید لنده

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۷۶۵

اعزام بالگرد برای مهار آتش سوزی جنگل‌های کوه سفید لنده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد : حضور نیروهای امدادی برای کمک به مهار آتش سوزی جنگل های کوه سفید لنده/بالگرد اعزام می شود جانشین ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد از اعزام بالگرد به شهرستان لنده برای مهار آتش سوزی جنگل های کوه سفید خبر داد.

عزیز فیلی در خصوص آتش سوزی در جنگل های کوه سفید، افزود: از شب گذشته پیگیر اعزام مدیر کل منابع طبیعی به همراه ۴۰ نفر نیرو به منطقه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این نیرو ها ساعت  ۳ بامداد امروز  به منطقه رسیدند و در حال مقابله برای مهار آتش هستند.

وی با اشاره به پیگیری برای اعزام بالگرد به منطقه از شب گذشته، گفت:  مسئول عملیات بحران وزارت دفاع برای اعزام بالگرد به منطقه قول مساعد داد که تا ساعت ۱۰ صبح امروز این مهم عملیاتی شود.

 فیلی خاطرنشان کرد: براساس گزارش واصله دامنه آتش سوزی با تلاش نیروهای مستقر در منطقه با فرماندهی فرماندار لنده و مدیرکل منابع طبیعی استان تا حدودی مهار شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، جانشین ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: اما اعزام نیروی بیشتر و بالگرد به منطقه کماکان برای مهار کامل منطقه آتش گرفته تا ظهر امروز ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد آتش سوزي آتش سوزی در جنگل ها آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی در لنده بالگرد کهگیلویه و بویراحمد جنگل های کوه سفید اعزام بالگرد برای مهار آتش سوزی مهار آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است