Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:34:41 GMT

مجلس با واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پرورش موافقت کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۲۹۰

مجلس با واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پرورش موافقت کرد

شیوا قاسمی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قانون مسوولیت آموزش و شاخص‌های آموزشی و پرورشی مهدهای کودک را بر عهده وزارت آموزش و پرورش گذاشته و دولت نیز مصوبه‌ای دارد که تعیین محتوای آموزشی این مراکز و نظارت بر آنها بر عهده آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: موضوع واگذاری مهدکودک ها به آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی و همه اعضا موافقت کامل خود را بر واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پرورش اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس یازدهم شورای اسلامی با بیان اینکه باید یک وحدت از مدیریت بر محتوای آموزشی یکسانی برای مهدهای کودک در نظر گرفته شود، تاکید کرد: در این راستا نمایندگان کمیسیونی تشکیل دادند که بر کیفیت اجرای این مصوبه و همچنین نحوه اجرای آن و جزییات بیشتر نظارت داشته باشد.

قاسمی پور یادآور شد: زمان تولد تا شش سالگی از دوره‌های مهم تربیت بچه‌ها و شکل گیری شخصیت آنهاست و در حال حاضر مهدکودک‌ها از وضعیت خوبی برخوردار نیستند و بخشی از آنها تحت پوشش بهزیستی و بخشی نیز تحت پوشش سازمان های دیگر هستند.

شهرستان های سروآباد و مریوان با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفری در غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده اند و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی دبیر اول کمیسیون آموزش مجلس یازدهم است.

برچسب‌ها مریوان کردستان سروآباد نماینده مجلس شورای اسلامی مهدکودک وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان سروآباد نماینده مجلس شورای اسلامی مهدکودک وزارت آموزش و پرورش مریوان کردستان سروآباد نماینده مجلس شورای اسلامی مهدکودک وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور آموزش و پرورش شورای اسلامی مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اکبر اسدی افزود: از این تعداد شرکت کننده هشت هزار و ۹۵۶ نفر خانم و سه هزار و ۴۰۰ نفر آقا هستند.
وی عنوان کرد: سنندج، سقز، مریوان و بیجار چهار حوزه امتحانی این آزمون‌ها هستند که به تفکیک در شهرستان مریوان هزار و ۴۷۹ نفر، بیجار ۶۳۹ نفر، سنندج هفت هزار و ۶۷۱ نفر و در شهرستان سقز ۲ هزار و ۵۵۷ داوطلب به رقابت خواهند پرداخت.
اسدی یادآور شد: اعلام نتایج آزمون پس طی سایر مراحل بر روی سایت آزمون جهاددانشگاهی www.hrtc.ir قرار می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی