Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مردم بحرین پنجشنبه شب و برای ششمین شب متوالی با برپایی تظاهرات، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

خبرگزاری میزان - با گذشت یک هفته از توافق رژیم صهیونیستی و بحرین، تظاهرات علیه این توافق در داخل بحرین همچنان ادامه دارد.

مردم بحرین شامگاه پنجشنبه و برای ششمین شب متوالی با برپایی تظاهرات، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شرکت کنندگان در این تظاهرات، اقدام رژیم آل خلیفه مبنی بر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خبانت به فلسطین توصیف کردند.

در همین حال یک انجمن اماراتی نیز گزارش داده که تاکنون حدود ۲ میلیون امضا در حمایت از فلسطین و محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جمع کرده است.

این انجمن مردمی اماراتی می‌گوید که هشتگ‌هایی در توییتر به زبان انگلیسی و عربی ایجاد و امکان امضای الکترونیکی برای محکومیت عادی سازی روابط را فراهم آورده و تاکنون حدود ۲ میلیون نفر این طومار را امضا کرده اند.

بیشتر بخوانید: فیلم|تظاهرات مردم بحرین علیه اقدام آل خلیفه در توافق با رژیم صهیونیستی فیلم|تظاهرات «روز سیاه»؛ راهپیمایی سراسری فلسطینیان علیه طرح سازش با رژیم صهیونیستی

در همین حال گزارش‌ها حاکی از آن است که روز پنجشنبه هشتگ «ادعم المقاومه» در توییتر ترند شده و کاربران این رسانه اجتماعی با این هشتگ، مخالفت خود را با عادی سازی روابط اعلام کرده اند.

هفته گذشته و پس از امارات، مقامات بحرین و رژیم صهیونیستی و آمریکا با انتشار بیانیه مشرکی از توافق عادی سازی منامه و تل آویو خبر دادند. توافق بحرین و امارات نیز شامگاه سه شنبه در کاخ سفید به امضا رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مردم فلسطین نیز طی روزهای اخیر با برپایی تظاهرات، عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل توافق بحرین و رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توافق رژیم صهیونیستی و بحرین تحولات بین الملل توافق بحرین و رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا