Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:56:45 GMT

بسیجیان در راه حمایت از رهبری مقاوم ایستاده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۳۳۴

بسیجیان در راه حمایت از رهبری مقاوم ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمدی‌شاهرودی جانشین مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین از قرارگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه (ع) شهرستان سمنان بازدید کرد.

او ضمن اشاره به اهمیت بالای کار در بسیج گفت: محور برنامه‌های بسیج، جهاد و امیدآفرینی است و در این راه امید و اتکای همگی باید به خداوند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: صبر، کلیدواژه و رکن اساسی رفتاری بسیج و بسیجیان است؛ به‌خصوص در شرایط ویژه‌ای که در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به وجود آمده و برنامه‌ها و اقدامات ما در کشور تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

محمدی‌شاهرودی ادامه داد: باید خداوند را شاکر باشیم که زمینه فعالیت در بسیج را برای ما فراهم کرد تا خدمت‌گزار نظام و مردم باشیم.

او افزود: آنچه در بسیج برای ما مهم بوده، اولویت‌ها در مأموریت‌هاست و باید در هر مقطع زمانی اولویت و مأموریت را بشناسیم. وظیفه اصلی ما، حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: سه وظیفه اساسی در بسیج داریم که باید به آن اهمیت بدهیم؛ بیانات حضرت امام خامنه‌ای را خوب بشنویم، بعد از شنیدن خوب اطاعت کنیم و در پایان در این راه استقامت و اطاعت داشته باشیم.

محمدی‌شاهرودی اضافه کرد: بعضی‌ها اطاعت می‌کنند؛ ولی چون مسیر سخت است و پر از پستی و بلندی، در این راه خسته می‌شوند؛ اما بسیج و بسیجیان تا آخر در این راه مقاوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج ولی فقیه بسیجیان استان سمنان مقاومت بسیج و بسیجیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت

سرلشکر جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله با حمایت از «طرح نور»، تأکید کرد: در همهٔ ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی امکان اشتباه وجود دارد، با تذکر رهبر انقلاب اشتباهات «طرح نور» رفع می‌شود نه اینکه کل طرح زیر سوال برود، بنابراین وظیفهٔ همه است که از این کار حمایت بکنند. منبع: فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند