Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دادستانی این وظیفه مهم را راس تکالیف خود قرار داده واز زمانیکه توفیق خدمت به مردم شریف تربت جام را پیدا کرده با تشکیل جلسات متعدد پیشگیری ا ز وقوع جرایم خشن با کلیه اختیارات قانونی دستور شناسایی اراذل واوباش حرفه‌ای وسابقه دار وسطح بندی ورصد کلیه فعالیت‌های ایشان و دستور دستگیری متهمان ومحکومان حرفه‌ای وسابقه دار به کلیه ظابطین داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حتی در برخی از موارد در خصوص محکومان ومتهمان متواری وحرفه‌ای که احتمال مسلح بودن آن‌ها  وجود داشته با رعایت قانون بکار گیری سلاح اجاز ه تیر اندازی به مامورین داده شده است. ودستگاه قضایی هیچ گونه حاشیه امنی برای این افراد که اقدام به ایجاد رعب ووحشت در جامعه واخلال در نظم عمومی مینمایند قائل نمی‌باشد.

حمید علیزاده  دادستان عمومی و انقلاب تربت جام با اشاره به قتل دوجوان با انگیزه‌های شخصی در سطح شهر با سلاح گرم گفت: به محض وقوع درگیری منجر به قتل بلافاصله مامورین به همراه بازپرس جرائم خشن در محل حاضر و به بررسی صحنه جرم پرداختند. ودستورات شناسایی ودستگیری متهمان صادر گردید.

او با اشاره به اولین قتل که جوانی به نام امین بدری به قتل رسید افزود: در این رابطه دو نفر مظنون که احتمالا با قتل در ارتباط باشند در همان لحظات اول جرم دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی شده است و تحقیقات ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام ادامه داد: پرونده این درگیری منجر به قتل با سلاح گرم درشعبه دوم بازپرسی مفتوح وتحقیقات ها‌ی قضایی ادامه دارد.

علیزاده  با اشاره به دومین قتل که با سلاح گرم اتفاق افتاد در دومین قتل که جوانی به نام علی مولایی در یک نزاع دسته جمعی به قتل رسید بیان کرد: بعداز وقوع قتل با پیگیری پلیس و حضور بازپرس یکی از ضاربین شناسایی وساعتی بعد در بیمارستان تایباد که برای معالجه رفته بود دستگیرشد.

او تصریح کرد: ۲ نفر از ضاربین جز ارذل واوباش سطح یک تربت جام بوده و سابقا با طرح موضوع در کمیته اطلاعات وشورای تامین دستور دستگیری ایشان با کلیه اختیارات قانونی به مامورین داده شده بود واین افراد دوشب قبل از وقوع قتل با هم درگیر و قرار دعوا گذاشته بودند که مامورین به محل قرار مراجعه که با توجه به عدم حضورشان در محل موفق به دستگیری ایشان نشدند و درادامه تحقیقات تعداد۴نفر از دو طرف نزاع شناسایی و دستگیر شدند و شناسایی ودستگیری مابقی افراد درگیردر نزاع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفته است.
بیشتر بخوانید درخواست اشد مجازات برای قاتل دختربچه ۷ سال مشهدی
دادستان عمومی و انقلاب تربت جام تاکید کرد: دستورات قاطع دادستانی به ضابطین برای شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش شرکت کننده در نزاع‌ها داده شده است.

علیزاده اظهار کرد: به مردم شریف تربت جام این نوید را خواهیم داد که کلیه افراد مرتبط با این دو قتل دستگیر و گزارش کامل آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد و به نحوی مدیریت خواهد شد که با اجرای اشد مجازات این افراد در ملا عام درس عبرتی بشود برای سایر افراد که قصد ارتکاب این گونه جرائم خشن راداشته باشند.

او افزود: از مردم شریف تربت جام‌می خواهیم چنانچه اطلاعاتی دارند از افرادی که اقدام به نگهداری غیر مجاز سلاح می‌نمایند و بویژه که قصد وقوع جرائم خشن را دارند به دادستانی و نیرو‌های امنیتی گزارش دهند تا با مشارکت وهمراهی مردم افراد مخل نظم و امنیت عمومی شناسایی و دستگیرو به جزای اعمال خودشان برسند.
انتهای پیام//س. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی دستگاه قضایی دادستان عمومی و انقلاب ارازل و اوباش تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد

علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی در عروسی‌های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه