Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:54:38 GMT

پنج میلیارد ریال کالا و دام قاچاق در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۵۲۸

پنج میلیارد ریال کالا و دام قاچاق در کرمانشاه کشف شد

سردار «یحیی الهی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرزداران پاوه حین حراست از مرزهای منطقه به تعدادی قاچاقچی برخورد کردند که انها با دیدن نیروهای مرزبانی بارهای خود را رها و با توجه به نشاخت از منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده ۱۴۳ هزار نخ سیگار، ۱۴۲ دستگاه حشره کش برقی، ۱۶ دستگاه تلویزیون، ۱۸ دستگاه اتو و سرخ کن، ۱۰۰ دست لباس و ۲ هزار بسته توتون قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار الهی، همچنین با اشاره به کشف ۶ راس گوساله از قاچاقچیان، ارزش کشفیات قاچاق را طبق نظر کارشناسان چهار میلیارد ریال ذکر کرد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در ادامه از کشف ۴۲ راس گوسفند قاچاق توسط نییروهای مرزبانی ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: در همین راستا یک دستگاه کامیون نیز توقیف و ۲ نفر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی در پایان مباررزه قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین اولویت های مرزبانی برشمرد و گفت: مرزبانان ما شبانه روز در حال حراست و پاسداری از مرزها هستند و اجازه فعالیت به این افراد را نمی دهند.

برچسب‌ها ثلاث باباجانی پاوه کرمانشاه مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثلاث باباجانی پاوه کرمانشاه مرزبانی ثلاث باباجانی پاوه کرمانشاه مرزبانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا است.

کد خبر 6087596

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد