Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مهدی تمیزی، به سمت معاون فرهنگی و هنری این سازمان منصوب شد.

به گزارش ایمنا، تمیزی که هنرمند هنرهای تجسمی است، در کارنامه کاری خود دریافت ۳۶ جایزه و تقدیر در رشته‌های کاریکاتور، گرافیک و پژوهش هنر را به ثبت رسانده و ۲۱ داوری در رشته‌های گرافیک، عکاسی، کاریکاتور و تصویرسازی را نیز طی این سال‌ها انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین تا به حال تعداد بیش از ۱۰۰ مقاله و گزارش در رشته‌های گرافیک، کاریکاتور، پژوهش هنر، میراث ناملموس و گردشگری را به رشته تقریر درآورده و در همین حوزه‌ها در ۲۰ کنفرانس ملی و بین‌المللی به ایراد سخنرانی پرداخته است.

آثار مختلف این هنرمند هنرهای تجسمی تاکنون در قالب ۱۱ نمایشگاه انفرادی و بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی به نمایش درآمده‌اند و ۱۴ کتاب و سه مجموعه کارت پستال در حوزه‌های طنز مکتوب، کاریکاتور، تصویرگری، میراث ناملموس و پژوهش هنر به قلم تمیزی روانه بازار نشر شده‌اند.

تمیزی طی بیست سال فعالیت خود، در تهران و اصفهان سمت‌های گوناگونی داشته که برخی از آن‌ها عبارتند از: مدیریت موزه هنرهای معاصر اصفهان، عضویت در شورای فرهنگی مجموعه تخت فولاد، مؤسس دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان، مؤسس خانه کاریکاتور اصفهان و یکی از مؤسسان نخستین تشکل کاریکاتور در اصفهان.

لازم به ذکر است که از مهدی تمیزی به عنوان نخستین کاریکاتوریست مطبوعاتی استان اصفهان یاد می‌شود. این مدیر فرهنگی همچنین در انجمن روزنامه‌نگاران اصفهان، ایکوموس ایران، انجمن عکاسان ایران، خانه کاریکاتور ایران و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی ایران عضویت دارد.

کد خبر 444882

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان محمد عیدی انتصاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، این سازمان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مجتبی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش میزان سقوط درختان خشک در شهر اصفهان اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلان‌شهر برای پیشگیری از هرگونه حادثه جانی و مالی در روزهای تعطیل اقدام به ایمن‌سازی خیابان‌ها، حذف و اصلاح درختان خطرآفرین کرده است.

وی افزود: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: رسالت سازمان پارک‌ها نگهداری از میراث چندین ساله اصفهان است.

حق‌شناس با اشاره به درختان با تاج سنگین بیان کرد: مسئولان تلاش کردند در صورت سلامت درخت برای حفظ آن، تنها شاخه یا دستک‌های خطر آفرین و مزاحم را حذف کنند.

وی خاطرنشان کرد: درختان خشک با سقوط احتمالی روبه‌رو هستند و باید قبل از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو نسبت به رفع خطر آن‌ها اقدام شود؛ درختان مسن نیز که به سن بهره‌برداری رسیده‌اند، در سطح شهر شناسایی شده‌اند و با تأیید کمیسیون حفظ و گسترش، در حال ایمن‌سازی هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: ایمن‌سازی درختان به دلیل خلوت بودن شهر در روزهای تعطیل انجام شده‌است تا به آسانی از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو جلوگیری شود.

کد خبر 750971

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی