Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وینگر 31 ساله و ولزی رئال مادرید به دنبال جدایی از این باشگاه است و مدیر برنامه او نیز این موضوع را تائید کرده است.
به گزارش آریا، پس از 7 سال، گرت بیل مجددا به دنبال بازگشت به باشگاه سابق خود، تاتنهام است. مدیر برنامه این وینگر ولزی نیز تائید کرده است که شانس جدایی او از رئال مادرید افزایش یافته و آن ها در حال مذاکره با سران تاتنهام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای کاوه صلح کل، خبرنگار اسکای، تاتنهام به جذب گرت بیل بسیار بسیار نزدیک شده است. طبق ادعای اسکای، به 3 دلیل، این انتقال بسیار محتمل به نظر می رسد: 1) گرت بیل خواهان بازی کردن است و در رئال مادرید فرصتی برای حضور در میدان در اختیارش قرار نخواهد گرفت. 2) رئال مادرید نیز از فروش بیل استقبال می کند و این وینگر ولزی در برنامه های زیدان جایی نخواهد داشت. 3) دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام تمایل زیادی به بازگرداندن گرت بیل دارد. او تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد.
گرت بیل با توجه به حرف های جاناتان بارنت، در آستانه بازگشت به تاتنهام قرار گرفته است. به نقل از اسکای اسپورتس، به نظر می رسد چیزی تا پایان همکاری 7 ساله رئال مادرید و گرت بیل باقی نمانده است. جاناتان بارنت، مدیر برنامه های بیل در خصوص این انتقال گفت: در برخی از مسائل همچنان کار های زیادی برای انجام دادن باقی مانده، اما بدون شک گرت بیل در حال حاضر بیشتر از هر برهه زمانی دیگری در این 7سال، به خروج از رئال مادرید نزدیک تر شده است. توافق پیچیده است، اما دلیلی هم وجود دارد که به نزدیک شدن به آن مطمئن بود. و اگر مذاکرات به خوبی ادامه یابند، آنگاه همه‌چیز به سرعت پیش خواهد رفت. گرت با مورینیو هم صحبت کرده و به او از جایگاه ویژه تاتنهام در قلبش گفته است. گرت هنوز هم عاشق تاتنهام است. ما در حال مذاکره با هر دو باشگاه (تاتنهام و رئال مادرید) هستیم. این به خود گرت بستگی دارد که خواهان بازی در چه باشگاهی است.   
دیلی میل می‌گوید تاتنهام در بدو ورود گرت بیل به این باشگاه برای او یک دوره تمرینی فشرده تدارک خواهد دید تا او بتواند از نظر آمادگی بدنی به شرایط لازم برای لیگ برتر برسد. درحالیکه ملحق شدن گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید به تاتنهام تقریباً قطعی به نظر می رسد رسانه انگلیسی دیلی میل مدعی شد باشگاه تاتنهام برای رساندن گرت بیل به شرایط بدنی لازم برای حضور در مسابقات لیگ برتر برای او یک دوره تمرینی فشرده طراحی کرده و او در بدو ورود به تاتنهام این دوره را آغاز خواهد کرد. به همین دلیل ممکن است رسیدن بیل به آمادگی لازم مورد نظر تاتنهام 2 تا 4 هفته طول بکشد.
بیل در حال حاضر از ناراحتی زانو که اوایل ماه جاری میلادی زمانی که با پیراهن تیم ملی ولز به میدان رفته بود به آن دچار شد رنج می‌برد. با اینکه مصدومیت زانوی او جدی نیست ولی گفته می‌شود او به هر حال برای بازگشت به اوج آمادگی به مدتی زمان نیاز دارد. تاتنهام می‌داند گرت بیل از ماه فوریه یعنی حدود هفت ماه گذشته تا امروز چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی تنها 125 دقیقه بازی کرده و در نتیجه برای رسیدن به سطح مورد نظر باشگاه تاتنهام باید مدت زمانی را به تمرین اختصاص دهد.
رسانه‌های نزدیک به باشگاه تاتنهام تخمین زده اند که رسیدن گرت بیل به سطح مورد نظر باشگاه چیزی حدود دو هفته زمان می‌برد ولی دیل میل می‌گوید با توجه به اینکه ژوزه مورینیو قصد دارد هر چه سریع‌تر و در کمترین زمان ممکن از بیل استفاده کند ممکن است او بعد از دو هفته بتواند اولین بازی اش برای اسپرز را انجام دهد.
اسکای اسپورتز اعلام کرد گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید دیروز پنج شنبه در شهر مادرید در یک تست پزشکی شرکت کرده که از طرف باشگاه تاتنهام سفارش داده شده بود. او بعد از شرکت در این تست امروز با هواپیمایی اختصاصی به لندن سفر می‌کند تا مذاکرات مستقیم با باشگاه تاتنهام را انجام دهد. بر اساس این گزارش گرت بیل به همراه هم تیمی اش در رئال، سرخیو رگیلون که قرار است با قراردادی دائمی به تاتنهام ملحق شود با یک هواپیمای اختصاصی امروز جمعه به لندن سفر می‌کند.
وکلای تاتنهام، رئال مادرید و گرت بیل در اسپانیا و انگلیس مشغول مذاکره هستند تا ترتیب انتقال او به باشگاه انگلیسی را بدهند. اسکای می‌گوید گرت بیل احتمالاً با یک قرارداد قرضی یک ساله به تیم مورینیو خواهد پیوست. در این گزارش همچنین اشاره شده که تاتنهام موافقت کرده که رویهم رفته چیزی در حدود 20 میلیون پوند بابت هزینه انتقال قرضی و همچنین پرداخت بخشی از دستمزد گرت بیل بپردازد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیل ستاره ولزی رئال مادرید باشگاه تاتنهام رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو